عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم بهمن‌

در این بسته خبری از راه‌اندازی اپلیکیشن «خرم‌آباد من» برای مسافران نوروزی تا ثبت رکورد جدید تولید آسفالت در تهران و افتتاح بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی خودروهای باری سنگین شرق کشور را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برای کارتن‌خواب و بی‌خانمان در تهران با ۱۳۷ تماس بگیرید

احمد احمدی، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن‌خواب با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرید تا گشت‌های فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر این افراد را به مددسراها (گرمخانه‌ها) منتقل کنند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم بهمن‌

سگ‌های بی‌صاحب علی‌آبادکتول دارای پناهگاه شدند

ابوذر اسفندیاری‌پور، شهردار علی‌آبادکتول گفت: با هدف جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب از شهر و تأمین امنیت شهروندان، پناهگاه نگهداری این حیوان در حوالی جاده زرین‌گل ساخته شد.

میزان ساختمان‌های تهران پرخطر کاهشی است

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با تاکید بر کاهش سطح ایمنی ساختمان‌های پر خطر گفت: در این دوره از مدیریت شهری بر ایمنی این ساختمان‌ها تاکید شده و تعداد آنها در پایتخت کاهش یافته است.

ساماندهی و برون‌سپاری وانت‌بارها در شیراز تا پایان سال انجام می‌شود

عبادالله زارعی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شیراز از ساماندهی معضل وانت‌بارهای سطح شهر و برون‌سپاری آن‌ها به بخش خصوص تا پیش از پایان سال جاری خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم بهمن‌

راه‌اندازی اپلیکیشن «خرم‌آباد من» برای مسافران نوروزی

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم‌آباد با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن «خرم‌آباد من»، گفت: علاوه بر راهنمای گردشگری، معرفی جاذبه‌ها و هتل‌های خرم‌آباد در اپلیکیشن «خرم‌آباد من»، موضوع مدیریت پسماند هم در آن تعریف شده است.

واژگونی خودرو در سبزوار پنج مصدوم داشت

محمد همتی، مسؤول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: واژگونی خودرو پراید در این شهر پنج مصدوم برجای گذاشت.

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی خودروهای باری سنگین شرق کشور

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد گفت: بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی خودروهای باری سنگین درون‌شهری شرق کشور فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه افتتاح می‌شود.

اجرای طرح ضربتی رفت‌وروب و جمع‌آوری زباله‌های بازار تاریخی تبریز

رسول شایان، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از رفت و روب و جمع‌آوری زباله‌های بازار تاریخی تبریز به صورت مداوم در ساعات پایانی شب خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم بهمن‌

ثبت رکورد جدید تولید آسفالت در تهران

هادی حق بین، معاون شهردار تهران در امور فنی و عمرانی از ثبت رکورد جدیدی در تولید آسفالت خبر داد.‌

کد خبر 722501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.