۲۸ راهدارخانه آماده خدمت‌رسانی در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی ۲۸ راهدارخانه جهت خدمت‌رسانی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو امروز _سه‌شنبه سوم بهمن_ در جمع خبرنگاران پرسنل راهداری در سرما و گرما و هر شرایطی به‌خوبی وظایف محوله خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: در کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۸ راهدارخانه و ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات خدمات‌دهی می‌کنند و بیش از ۳۵۰ نفر پرسنل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی اقدامات در فصل زمستان گفت: در زمستان سال جاری ۱۵ هزار تن مقدار شن و نمک برای بازگشایی محورهای ارتباطی و جاده‌ها در استان آماده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در استان ۶۰ گردنه سخت گذر و برف‌گیر در محورهای مواصلاتی وجود دارد، تصریح کرد: برای این تعداد گردنه به صورت مستقیم کارکنان راهداری جهت بازگشایی مسیر پای کار هستند.

پیمانجو خاطرنشان کرد: افرادی که قصد تردد از معابر برون‌شهری استان را دارند، وسایل نقلیه خود را ابتدا پیش از سفر از لحاظ سلامت و ایمنی آزمایش و تست کنند.

وی افزود: مردم در صورت هرگونه مشکلی در تردد می‌توانند به صورت تمام وقت و آنلاین قبل، حین و بعد از سفر با سامانه مرکز مدیریت راه‌های استان (۱۴۱) ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 722423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.