زیارت، اولویت نخست سازمان آرامستان‌ها/ روز پدر مراسمی در باغ رضوان برگزار نمی‌شود

مدیر روابط‌عمومی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: در راستای تردد آسان زائران، همچنین فراهم‌سازی بستر مناسب برای انجام زیارت دلچسب، مقرر شد هیچ‌گونه مراسمی از جمله ختم، هفته، چهلم یا سالگرد، روز پدر در باغ رضوان برگزار نشود.

حمیدرضا آقاباباگلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به روایتی از امام علی (ع) که فرمودند «مردگانتان را زیارت کنید، پس همانا ایشان به دیدار شما خوشحال شوند و هرگاه شخصی از شما درخواستی دارد، پس نزد قبر پدر و مادر رود و برای آنان دعا کند و حاجت خود را از خدا بخواهد»، اظهار کرد: هر سال در این روز، باغ رضوان شاهد حضور خیل زائرانی است که برای زیارت پدران آسمانی و دعا در کنار مزار آن‌ها راهی آرامستان می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به‌مناسبت روز پدر افزود: این سازمان برای استقبال از زائران، برنامه‌هایی همچون آذین‌بندی ورودی‌های باغ رضوان، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و فضاسازی محیطی را برای آرامستان پیش‌بینی کرده است.

زیارت، اولویت نخست سازمان آرامستان‌ها/ روز پدر مراسمی در باغ رضوان برگزار نمی‌شود

مدیر روابط‌عمومی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای تردد آسان زائران و همچنین فراهم‌سازی بستر مناسب برای انجام یک زیارت دلچسب مقرر شد، هیچ‌گونه مراسمی روز پدر در باغ رضوان برگزار نشود.

آقاباباگلی با اشاره به برگزار نشدن مراسم در روز پدر خاطرنشان کرد: این تصمیم در راستای رفاه حال زائران گرفته شده است؛ بر این اساس خواهشمندیم خانواده‌ها برای برگزاری مراسم ختم، هفته، چهلم یا سالگرد از دست رفتگان خود برای روزهای دیگر برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 722323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.