متعهد به مانع‌زدایی از پروژه‌های مشارکتی هستیم

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: از عمده مشکلاتی که پروژه‌های مشارکتی شهرداری این کلان‌شهر را با چالش‌های اساسی روبه‌رو کرده، موضوع تامین انشعابات است، اما به تعهد خود مبنی بر مانع‌زدایی از پروژه‌های مشارکتی پایبندیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در جلسه‌ای با برخی سرمایه‌گذاران با اشاره به بعضی پروژه‌های مشارکتی که با موانعی از جمله تأمین انشعابات مواجه شده است، اظهار کرد: پروژه‌های مشارکتی مجموعه‌های مسکونی گل نرگس در بلوک‌های ۱۲، ۲۶، ۳۱ و ۳۴ واقع در منطقه ۵ شهرداری اصفهان از این دست پروژه‌ها است که به‌رغم تمام تلاش‌های سرمایه‌گذار، به دلیل وجود موانع با سختی پیش می‌رود.

وی افزود: شهرداری اصفهان با توجه به تعهد خود مبنی بر مانع‌زدایی از پروژه‌های مشارکتی و اهمیت تأمین زیرساخت‌های پروژه‌های مشارکتی گل نرگس به‌منظور پیشگیری از هدررفت انرژی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، تمام اهتمام خود را بر رفع موانع این پروژه قرار داده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به رفع مشکلات پروژه‌های مشارکتی مجموعه‌های مسکونی تصریح کرد: طی جلسات و کارشناسی‌های متعدد، این پروژه‌ها بررسی شد و مقرر شد با قید فوریت زیرساخت شرکت‌های خدمات‌رسان توسط مدیرعامل تعاونی مرآتو، استانداری اصفهان و تمام ذی‌نفعان در تفکیک مجموعه‌های مسکونی گل نرگس، نسبت به پرداخت سهم خود جهت دریافت خدمات اقدام کنند.

حیدری با اشاره به بزرگترین پروژه‌های مشارکتی اصفهان در بخش مسکونی گفت: این پروژه‌ها، شامل مجتمع مسکونی و تجاری ایوان صفه در هشت طبقه به مساحت ۱۱ هزار و ۳۹۹ متر مربع و با زیربنای ۴۷ هزار و ۹۸۷ متر مربع، متشکل از ۲۱۵ واحد مسکونی، یک واحد فرهنگی و ۱۰ واحد تجاری است.

وی با اشاره به پروژه مجتمع مسکونی موژان بیان کرد: این پروژه با مساحتی حدود ۲۴۰۰ متر مربع و ۱۷ هزار و ۲۴۱ متر مربع زیربنا در هشت طبقه که شامل ۸۹ واحد است، قرار دارد، همچنین پروژه بلوک ۲۶ در هشت طبقه به مساحت ۲۲۵۰ متر مربع، متشکل از ۸۹ واحد و پروژه بلوک ۳۴ نیز در هشت طبقه و با مساحت ۲۳۰۰ متر مربع و دارای ۹۰ واحد مسکونی است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان با تاکید بر عزم راسخ شهرداری اصفهان به‌منظور تسریع فرآیندهای اداری پروژه‌های مشارکتی، ادامه داد: برخی مشکلات پروژه‌های مشارکتی ریشه در سال‌های گذشته دارد و باید با همکاری و هم‌افزایی نهادهای مختلف، مسیر اجرای آن هموار شود.

حیدری با بیان اینکه بهبود شرایط پروژه‌های مشارکتی نیازمند همکاری و همدلی سرمایه‌گذاران است، تاکید کرد: سرمایه‌های شهر باید در اختیار سرمایه‌گذارانی قرار گیرد که در موعد مشخص، طرح را به سرانجام می‌رسانند؛ زیرا انتخاب سرمایه‌گذاران برای مشارکت در پروژه‌های عمران شهری طی یک سال گذشته با حساسیت بیشتر و بر اساس امتیاز کسب‌شده، انجام گرفته است و شایستگی و توان انجام پروژه نیز که از تأکیدات شهردار و شورای اسلامی شهر در انتخاب سرمایه‌گذار بوده، به‌طور جدی ارزیابی شده است.

وی با اشاره به استقبال شهرداری اصفهان از پیشنهادهای شهروندان و فعالان بخش خصوصی به‌منظور خلق فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در شهر گفت: هدف سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، مولدسازی دارایی‌های شهر، ایجاد ارزش افزوده و منابع پایدار مالی با استفاده از توانمندی‌های سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی است تا این منابع را در راستای رشد و توسعه شهر اصفهان قرار دهد.

کد خبر 722068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.