خودروی ام‌جی ZS  مدل ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

خودروی ام‌جی ZS مدل ۲۰۲۴ دارای شش کیسه هوا، دوربین دنده‌عقب، سنسورهای پارک عقب، کمک ترمز اضطراری، نمایشگر هشت اینچی و سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی ام‌جی ZS مدل ۲۰۲۴ دارای یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی تنفس طبیعی است که ۸۴ کیلووات قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با یک گیربکس اتوماتیک گشتاور چهارسرعته همراه است که چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد؛ خودروی یادشده از ۷.۱ لیتر سوخت در ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت استفاده می‎‌کند، ظرفیت مخزن سوخت آن نیز ۴۸ لیتر است.

طول و عرض خودروی ام‌جی ZS مدل ۲۰۲۴ به ترتیب معادل ۴۳۱۴ و ۱۸۰۹ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۶۴۴ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۵۸۵ میلی‌متر است؛ ظرفیت صندوق عقب خودرو ۳۵۹ لیتر است، زمانی که صندلی‌های عقب خودرو تا می‎‌شود، ظرفیت آن به ۱۱۶۶ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودروی ام‌جی ZS مدل ۲۰۲۴ دارای شش کیسه هوا، دوربین دنده‌عقب، سنسورهای پارک عقب، کمک ترمز اضطراری، نمایشگر هشت اینچی، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر فشار باد لاستیک، چرخ‌های ۱۷ اینچی، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، چراغ جلو اتوماتیک و یک پورت USB است؛ این خودرو در رنگ‌های نقره‌ای، قرمز و آبی عرضه می‌‎شود.

کد خبر 722005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.