تندباد لحظه‌ای، برف و باران آسمان اصفهان را در برمی‌گیرد

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان گفت: از اواسط فردا تا اواخر روز چهارشنبه شاهد ناپایداری به صورت ابرناکی و وزش تندباد لحظه‌ای، در نواحی غرب و جنوب بارش برف، باران، مه‌آلودگی و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار تا اواسط فردا بعدازظهر حاکم خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی طی امروز تا فردا بعدازظهر صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در کلان‌شهر و مناطق صنعتی اصفهان، گاهی غبار محلی و شرایط افزایش غلظت آلاینده وجود دارد.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان ادامه داد: از اواسط فردا تا اواخر روز چهارشنبه شاهد ناپایداری به صورت ابرناکی و وزش تندباد لحظه‌ای، در نواحی غرب و جنوب بارش برف، باران، مه‌آلودگی و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امینی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با دمای ۸- درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 721835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.