آغاز بررسی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان در کمیسیون‌های تخصصی شورا

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فرایند بررسی تخصصی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری این کلان‌شهر از امروز (یکشنبه) در کمیسیون‌های شورای ششم آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه یکم بهمن_ در صدوهجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از امروز فرایند بررسی تخصصی بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر آغاز می‌شود.

وی افزود: طی تقویم زمان‌بندی شده، روند بررسی بودجه تعیین شده است و بر اساس آن کار را دنبال خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: کلیات و بخش کلان بودجه سه‌شنبه هفته جاری در کمیسیون تلفیق شورا شرح داده خواهد شد تا فرایند تصویب پیگیری شود.

آغاز بررسی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان در کمیسیون‌های تخصصی شورا

مشارکت‌محوری فراموش نشود!

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه مشارکت‌محوری از سیاست‌های پنج‌گانه شهردار اصفهان است که تاکید کردیم در مسیر رو به فراموشی نرود، گفت: در سطح شهر برای جذب مشارکت مردم پیرامون بودجه سال آینده باید اطلاع‌رسانی شود، زیرا هم‌زمان با سیر بررسی لایحه بودجه در شورای اسلامی شهر، مردم نیز دیدگاه‌هایی دارند که باید منتقل شود.

وی تاکید کرد: بهتر است سیر آغاز فرایند احصای دیدگاه شهروندان درباره بودجه به زمانی ختم شود که لایحه بودجه برای بررسی به شورا می‌آید.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: از دولت درخواست داریم بودجه کشور را واقعی بنویسند تا نیاز نباشد در ادامه به اعتبارات و حساب شهرداری‌ها از جمله ارزش افزوده ورود و آن را کم کنند؛ می‌طلبد بودجه را دقیق‌تر و کارشناسی‌شده‌تر ببینند.

کد خبر 721724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.