اجرای طرح پیشران برای پیشواز شهر از نوروز در کرمان

شهردار کرمان از اجرای طرح پیشران برای پیشواز شهر از نوروز خبر داد و گفت: این طرح به‌منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و آماده‌سازی شهر برای برگزاری جشن‌های شعبانیه، استقبال از عید نوروز و ماه رمضان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی امروز _یکشنبه یکم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هماهنگی تمام معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و واحدهای مختلف شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی دخیل در آماده‌سازی شهر برای نوروز ضرورت دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح پیشران به منظور پیشواز شهر از نوروز در هفته جاری افزود: این طرح به‌منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و آماده‌سازی شهر برای برگزاری جشن‌های شعبانیه، استقبال از عید نوروز و ماه رمضان برگزار خواهد شد.

شهردار کرمان با بیان اینکه طرح پیشران از هفته جاری اجرا می‌شود، تصریح کرد: در آئین آغاز طرح ماشین‌آلات، تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی یادآور شد: با همکاری تمام مدیران و کارکنان شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط، شهر کرمان به‌طور ویژه برای اعیاد شعبانیه، استقبال از مهمانان نوروزی و ماه مبارک رمضان آماده می‌شود.

کد خبر 721680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.