فرمانداران برای افتتاح پروژه‌های امیدآفرین در دهه فجر اقدام کنند

استاندار کرمان گفت: فرمانداران برای افتتاح پروژه‌های امیدآفرین در ایام دهه فجر و پیش از آن برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه یکم بهمن_ در جمع فرمانداران استان با اشاره به اهمیت اصل انتخابات اظهار کرد: انتخابات ضرورت عملی است و باید به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات کمک و ظرفیت اجتماعی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای تصمیم‌گیری مجدد مردم به منظور تعیین نماینده است، افزود: سلامت انتخابات بسیار مهم است که بخشی از آن به برگزاری بدون عیب و نقص فرآیند انتخابات برمی‌گردد و بخشی دیگر مربوط به دخالت نداشتن سلایق و علایق در انتخابات است.

استاندار کرمان با بیان اینکه انتخابات حق مردم است و ما مأمور به اجرای درست انتخابات هستیم، تصریح کرد: اصل مشارکت در تمام شهرها به عهده ماست و لازم است با حضور در مساجد و محافل، ضرورت‌های حضور گسترده اعلام شود.

وی خطاب با تاکید بر فرمانداران بر اجرای پروژه‌های امیدآفرین در ایام دهه فجر و پیش از آن و بیان مشکلات و رفع آن‌ها گفت: پروژه‌های خوبی در جنوب کرمان آماده افتتاح است که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود و به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

عمده فرآیند انتخابات الکترونیکی شده است

رحمان جلالی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان نیز با اشاره به برگزاری سه مانور در روزهای هشتم، هجدهم و بیست‌ونهم بهمن به‌منظور سنجش میزان آمادگی ستادها گفت: موانع شهرستان‌ها برای مشارکت در انتخابات بررسی و رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرآیند رأی‌گیری و احراز هویت به صورت نمادین در فرمانداری کرمان برگزار خواهد شد، افزود: عمده فرآیند انتخابات الکترونیکی شده است و اگر قرار باشد ۴۸ ساعت دیگر انتخابات برگزار کنیم، امکان‌پذیر است.

به گزارش ایمنا، در حال حاضر در استان کرمان ۲۴۳۷ شعبه اخذ رأی ثبت شده است.

کد خبر 721678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.