بیش از ۶۰۰ سرپناه ایستگاه اتوبوس جدید در اصفهان نصب شد

مدیر کل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت مبلمان شهری در ساختار حمل‌ونقل و ترافیک گفت: بالغ بر ۶۰۰ سرپناه ایستگاه اتوبوس با طرح جدید و منطبق با فضای شهری اصفهان ساخته و نصب شده است.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تعداد ایستگاه‌های اتوبوس در محدوده شهر اصفهان، بالغ بر ۲۲۰۰ ایستگاه است، اظهار کرد: با نصب ایستگاه‌های جدید، ایستگاه‌های قدیمی در مناطق حاشیه‌ای مورد نیاز به انواع دیگر مبلمان شهری همچون سایه‌بان و توقفگاه دوچرخه تبدیل می‌شود.

وی از دیگر نیازهای ایستگاه‌های اتوبوس را وجود روشنایی در آن اعلام کرد و افزود: تاکنون حدود ۲۰۰ ایستگاه اتوبوس جدید به روشنایی مجهز شده است که علاوه بر ارتقای ایمنی و امنیت مسافران زیبایی‌های شبانه اصفهان را بهبود بخشیده است.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با اشاره به اینکه تجهیز ۵۰ سرپناه اتوبوس در مرکز شهر اصفهان به نمایشگرهای اعلام زمان تردد اتوبوس از دیگر اقدامات منحصربه‌فرد است، خاطرنشان کرد: بدون تردید اصفهان به لحاظ حساسیت‌های فنی و اهتمام و توجه در زمینه طراحی، تجهیز و نصب مبلمان و ساختارهای ترافیکی از پیشروترین شهرهای کشور محسوب می‌شود.

آقایی میانگین هزینه احداث و نصب هر سرپناه اتوبوس را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان‌بندی، هر سال تعدادی از سرپناه‌های قدیمی اتوبوس حذف و سرپناه‌های جدید به جای آن نصب خواهد شد.

کد خبر 721547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.