مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر استان اصفهان تمدید شد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال آثار در جشنواره ابوذر گفت: با توجه به درخواست اصحاب رسانه، مهلت ارسال آثار برای جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان تا پایان روز سه‌شنبه، سوم بهمن تمدید شد.

محسن شکیب‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اعلام خبر فراخوان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان اظهار کرد: بسیج رسانه استان اصفهان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان را با هدف تلاش برای ارتقای کیفی محتوای تولیدی رسانه‌ها، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت، برجسته‌سازی نقش ارزشمند مطبوعات محلی و رسانه‌های استان و توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی طبق شرایط و مقررات تعیین شده برگزار کرده و علاوه بر بخش موضوعی، برای نخستین‌بار در بخش آزاد نیز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اهداف این جشنواره افزود: کمک به ارتقای کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌های محلی، ایجاد فضای رقابتی مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت، ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، ارتقای دانش رسانه‌ای، شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه استان در عرصه رسانه و امیدآفرینی در جامعه از جمله اهداف مدنظر برای برگزاری این جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان درباره موضوعات این جشنواره تصریح کرد: شعار سال (مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، پیوند رسانه‌ای صنعت و تولید، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی، اسلامی و خانواده، جامعه و فرزندآوری از موضوعاتی است که افراد امکان ارسال آثار خود در آن مباحث را دارند.

شکیب‌فرد همچنین با اشاره به محورهای استانی جشنواره خاطرنشان کرد: کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، ۲۵ آبان، افتخار اصفهان و اصفهان برخوردار، واقعیت یا خیال از محورهای استانی این جشنواره است و اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، عکس، گزارش ویدئویی، مستند و موشن‌گرافی و پادکست ارسال کنند.

وی پیرامون شرایط و مقررات شرکت در جشنواره، با تاکید بر اینکه تمام رسانه‌های دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات شامل نشریات مکتوب و الکترونیک سراسری مستقر در اصفهان و رسانه‌های محلی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، توضیح داد: هر شرکت‌کننده می‌تواند در دو بخش آزاد و در هر قالب سه اثر، در دو بخش موضوعی در هر بخش سه اثر و در بخش عکس در بخش آزاد و موضوعی پنج تک‌عکس ارسال کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال آثار در جشنواره ابوذر عنوان کرد: با توجه به درخواست اصحاب رسانه، مهلت ارسال آثار برای جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان تا پایان روز سه شنبه، سوم بهمن تمدید شد.

شکیب‌فرد با بیان اینکه در بخش تیتر ارائه کامل اثر الزامی است، گفت: آثار فاقد نام نویسنده یا دارای نام نویسنده مستعار در صورت راهیابی به مرحله نهایی داوری باید به تأیید (مهر و امضا) مدیرمسئول نشریه یا خبرگزاری و پایگاه خبری برسد، در غیر این صورت از داوری کنار گذاشته می‌شود، همچنین آثار باید دارای شناسنامه (لوگوی نشریه، تاریخ انتشار و در خبرگزاری‌ها url و تاریخ درج) باشد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که موفق به بارگذاری آثار خود در وبگاه جشنواره نشده‌اند، می‌توانند از طریق لینک B2n.ir/w65030 اقدام کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در پایان در خصوص شرایط داوری جشنواره بیان کرد: ارزیابی آثار در دو مرحله مقدماتی و نهایی و توسط هیئت داوران جشنواره انجام می‌شود و برگزیدگان هر بخش بر اساس تعداد نفرات شرکت‌کننده در آن بخش متغیر خواهد بود؛ بخش‌های کمتر از پنج نفر شرکت‌کننده در بخش‌های دیگر ادغام یا حذف می‌شوند و آثار برگزیده جشنواره استانی ابوذر، به جشنواره کشوری راه پیدا می‌کنند.

مهلت ارسال آثار جشنواره ابوذر استان اصفهان تمدید شد
مهلت ارسال آثار تا سوم بهمن ۱۴۰۲ تمدید شد

کد خبر 721445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.