پیش‌بینی حضور ۸ هزار دانش آموز چهارمحالی در اعتکاف امسال

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۴هزار دانش آموز در برنامه اعتکاف شرکت کردند و با توجه به استقبال امسال دانش آموزان پیش بینی می‌شود دو برابری سال گذشته دانش آموز معتکف داشته باشیم.

غلامعلی خدیوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اعتکاف دانش آموزی امسال در ۱۷ منطقه آموزشی هر منطقه حداقل دو مسجد یک مسجد برای پسران و یکی دختران و بصورت اختصاصی برای دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتکاف امسال با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار خواهد شد و همکاری و همیاری اولیا در برگزاری اعتکاف امسال بسیار موئثر خواهد بود.

خدیوی بیان کرد: سال گذشته ۴ هزار دانش آموز در برنامه اعتکاف شرکت کردند و با توجه به استقبال امسال دانش آموزان پیش بینی می‌شود دو برابری سال گذشته دانش آموز معتکف داشته باشیم. همچنین ۱۰۰۰ دانش آموز پسر در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد معتکف خواهند شد.

وی اضافه کرد: برنامه مختلف عبادی، اخلاقی و فرهنگی مختلفی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است

دانش آموزان چهارمحال و بختیاری پیشرو در برنامه‌های فرهنگی کشور

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانش آموزان پیشرو در برنامه‌های فرهنگی کشور هستند، تاکید کرد: تصور دشمن از این است که دانش آموزان نسل حاضر علاقه‌ای به اسلام و انقلاب اسلامی ندارند ولی حضور بی نظیر دانش آموزان در اعتکاف سال گذشته نشان داد دانش آموزان ما دانش آموزان انقلابی، ولایی، معتقد و علاقه مند به نظام اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزن چهارمحال و بختیاری در رویداد فردا که مهمترین رویدادهای فرهنگی آموزش و پرورش است مقام نخست را کسب کردند همچنین در ششمین رویداد دانایی و توانایی استان چهارمحال و بختیاری مقام اول را کسب کرد همه این‌ها نشان دهند علاقمندی دانش‌آموزان به مسائل تربیتی هستند.

کد خبر 721319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.