نامزدهای انتخابات از تخریب و تهمت خودداری کنند

امام جمعه شهر گچساران گفت: نامزدهای انتخابات مجلس به جای تخریب و تهمت به بیان برنامه‌ها و عملکرد خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی‌منش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گچساران اظهار کرد: نقش مردم و حضور آنها در صحنه‌های متفاوت مهم بوده و بر هیچ‌کس پوشیده نیست، امیدواریم بتوانیم پایبند به توصیه‌های رهبری باشیم، ایشان خطابشان به ائمه جمعه کشور یک خطاب عینی و تکلیف است، رهبری تکیه بر توده مردم را در واقع یک انتخاب راهبردی نظام جمهوری اسلامی می‌داند.

وی افزود: چون سرمایه حضور مردم مهم‌ترین شأنیت در مسائل کشور است، جمهوری اسلامی بدون مردم و رأی و خواسته آنها خیمه‌اش به پا نمی‌شود و تاکنون خیمه نظام جمهوری اسلامی به برکت مردم وفادار به جمهوری اسلامی به پا شده‌است.

امام جمعه شهر گچساران گفت: راهبرد اصلی دشمن در مقابل این نگاه دور کردن مردم از نظام است، و آنها را از آینده نظام نا امید کرده و از حضور مردم و تأثیر آنها در نظام می‌خواهد جلوگیری کند، برای رسیدن به هدف‌های مهم جمهوری اسلامی ما نیاز به حضور مردم در صحنه داریم باید مردم بیایند، بخواهند و اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در جوانی جمعیت و ازدواج جوانان مردم باید ورود و اقدام کنند در فاصله گرفتن از اسراف که یک معضل و آسیب جدی است مردم باید ورود کنند در میدان‌های اجتماعی، سیاسی مردم اساس و مؤثر هستند.

هاشمی‌منش خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات آینده تنها یک تکلیف نیست، همه باید حضور پیدا کرده و واجب است، بالاتر از آن یک حق است و شما حق دارید در آینده خود تأثیرگذار باشید، انتخابات و حضور مردم در آن بسیار مهم بوده و حضور در انتخابات به کشور مصونیت می‌بخشد.

وی افزود: انتخابات هیبت ملت ما را حفظ می‌کند و آنچه که قدرت ملت ما را به رخ دشمن می‌کشاند و از تعرض به کشور ما منع می‌کند و می‌ترساند حضور همه جانبه مردم درعرصه‌های مختلف است.

امام جمعه شهر گچساران گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات می‌تواند آینده کشور را تضمین و تأمین کند، یک مجلس سالم، صالح و باعظمت می‌تواند عملکرد آن‌چنانی داشته و بر عملکرد سایر قوا نیز تأثیرگذار باشد، این مجلس را مردم تشکیل می‌دهند و اگر خوب انتخاب کنند مجلس با عظمت و نظارت‌ها نیز دقیق‌تر می‌شود.

وی افزود: این روزها محافل و مجالس مختلفی برگزار می‌شود به کسانی که تائید صلاحیت شدند و یا امید به تائید صلاحیت دارند توصیه می‌کنیم دقت کنند، غیبت نکنیم، تهمت نزنیم، دروغ نگوییم، در میدان رقابت از حسن‌ها، عملکرد گذشته خود، برنامه‌ها و ارتباطات صحبت کنید.

هاشمی‌منش خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم مسیر آینده را ترسیم می‌کنند، اگر امروز سپاه پاسداران پر افتخار ما حملات موشکی دارند برای افرادی که خون عزیزان ما را به ناحق ریخته و ایجاد وحشت کردند این اقدام‌پشتوانه مردم است، این حرکت پیامی داشت که اگر دست از شیطنت علیه منافع ملی ما برندارید اگر بخواهید گروهک‌های تروریستی را تحریک کرده و در کشور ما ایجاد ناامنی کنید، بدانید به این شکل و با این هجم از آتش هدف قرار می‌گیرید.

وی افزود: پاسخ ملت ما کوبنده و سخت است، این اقدام پیامی دیگر به آمریکا و رژیم صهیونیست و هم پیمانانش درجنگ غزه داشت که هدف محور مقاومت و تحریک همسایه‌های ایران علیه ما است، بدانید که در هرکجای عالم بخواهند منافع ملی ما را به خطر بیندازند از ضربات سنگین شیربچه‌های ایرانی در امان نخواهد بود در یمن و فلسطین و غزه علیه شما اقدامات وسیعی صورت گرفته و پیروزی از آن جبهه مقاومت است.

امام جمعه شهر گچساران گفت: ما با کشور پاکستان دوست هستیم و هدف مشترک ما ضربه زدن به تروریست‌ها است و باید آنها از بین بروند و نباید گذاشت آمریکا و هم پیمانانش از این فضا سوءاستفاده کرده و تنش در منطقه ایجاد کنند و ما را از مسئله فلسطین و غزه دور کنند.

کد خبر 721314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.