امروز ایران در حد بالای بازدارندگی قرار دارد

امام جمعه مبارکه گفت: اقدامات موشکی سپاه پاسداران پاسخی کوبنده و شایسته به حادثه تروریستی کرمان بود و نشان داد که امروز ایران در حد بالای بازدارندگی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی امروز _جمعه، بیست‌ونهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه اظهار کرد: این اقدامات پیامی برای دشمنان و ایادی آنها بود که در صورت تداوم حملات تروریستی هیچ جای امنی برای آنها در منطقه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر سپاه پاسداران اقدامی قاطع و مقتدرانه بود ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که در صورت هر اقدام کور تروریستی باید منتظر موشک‌های دقیق ایران باشند تا به سزای اعمالشان برسند.

امام جمعه مبارکه افزود: نیروهای مسلح ما جواب محکمی به دشمنان دادند و اقدام سپاه پاسداران محکم، به جا و منطقی بود.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور در انتخابات، اضافه کرد: انتخابات یک تکلیف نسبت به شهدا، انقلاب و سرنوشت کشور است.

حجت الاسلام موسوی بابیان اینکه نخبگان باید سهم بزرگی در انتخابات پیش رو داشته باشند خاطرنشان کرد: نخبگان باید در انتخابات پیش رو احساس تکلیف کنند و افراد شایسته و اصلح را به مردم معرفی کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه رجب و سالروز ولادت حضرت علی (ع) افزود: باید با الگوگیری از زندگی حضرت علی (ع) بتوان در مسیر این امام گام برداشت.

امام جمعه مبارکه گفت: ماه رجب از ارزش بالایی برخوردار است و ایام البیض در این ماه قرار دارد و مؤمنان و خداجویان در روزهای ۱۳ تا ۱۵ رجب با اعتکاف در مساجد و تکایا به روزه‌داری و عبادت و راز و نیاز با خداوند متعال بپردازند.

کد خبر 721307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.