پیست اسکی خوشاکو ارومیه بازگشایی می شود

فرماندار ارومیه در جلسه شورای ورزش شهرستان ارومیه گفت: آماده سازی فضا و محل پیست اسکی خوشاکو به پایان رسیده و این پیست برای اولین بار طی امسال روز پنج شنبه و جمعه هفته آینده آماده استقبال از ورزش دوستان و علاقمندان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، غلامحسین عماری امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ در جلسه ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش شهرستان ارومیه بر لزوم برنامه ریزی برای برگزاری مراسم‌های نشاط آفرین در سطح جامعه اشاره و به اجرای برنامه‌هایی با عنوان اجتماع بزرگ در ۱۹ بهمن در ایام دهه فجر برای عموم مردم مخصوصاً جوانان، دانش آموزان، دانشجویان و جامعه بسیج در سالن ۶ هزار نفری تأکید کرد.

وی افزود: جوانان سرمایه کشور بوده و استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و علمی را از شاخصه‌های برتر نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

فرماندار شهرستان ارومیه با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت رسانه ملی برای امید بخشی بین جوانان و با استفاده از میز گردها و همایش‌هایی در ایام دهه فجر استفاده کرد، گفت: از این فرصت می‌توان جهت شناسایی و احصای مهمترین خواسته‌های جوانان و انتظارات خود از نمایندگان استفاده کرد و از نظرات جوانان بهره برد.

عماری ادامه داد: می‌توان از جوانان مؤثر و موفق در حوزه‌های علمی و ورزشی و سیاسی در ادارات مختلف در قالب روز جوان تجلیل کرد.

وی با اشاره به انتخابات از رسانه ملی خواست تا برنامه‌هایی از جوانانی که امسال رأی اولی هستند و اولین تجربه حضور در پای صندوق‌های رأی دارند تهیه و به طور ویژه پرداخت کند.

عماری عنوان کرد: شهرستان ارومیه دارای ظرفیت‌های مهم گردشگری بوده و میزبان ورزشکاران حوزه اسکی در فصل زمستان است و امیدواریم تا روزهای پایانی هفته آینده آماده سازی فضا و محل پیست اسکی خوشاکو به پایان رسیده و این پیست برای اولین بار طی امسال روز پنج شنبه و جمعه هفته آینده آماده استقبال از ورزش دوستان و علاقمندان باشد.

کد خبر 721228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.