لزوم تخصیص اعتبار برای احداث فضای سبز محله اندوان در بودجه ۱۴۰۳

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بعضی مشکلات محله اندوان همچون احداث فضای سبز و دیگر مسائل عمرانی را باید در بودجه سال آینده پیش‌بینی و اجرا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح در دیدار با اهالی محله اندوان اظهار کرد: هر چه داریم به برکت خون شهداست و تلاش ما بر این است که بتوانیم که هم رضایت مردم به دست بیاید، هم رضایت خداوند حاصل شود و هم مدیون شهدا نشویم.

وی افزود: همه دغدغه‌های اهالی محله اندوان را شنیدیم و تلاش ما در مدیریت شهری بر این است که بتوانیم بعضی از این مشکلات که در حیطه وظایف شهرداری است را پیگیری و رفع کنیم، بعضی دیگر از موارد همچون احداث فضای سبز و دیگر مسائل عمرانی را نیز باید در بودجه سال آینده پیش‌بینی و اجرا کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مشکلاتی که مرتبط با دیگر سازمان‌ها است را نیز با مدیران آن‌ها مطرح و پیگیری می‌کنیم؛ نمونه آن بحث عدم آنتن‌دهی خطوط موبایل در این محله بود که سریع به مسئول آن به صورت تلفنی در میان گذاشته و مقرر شد تا ماه آینده این مشکل نیز رفع شود.

لزوم تخصیص اعتبار برای احداث فضای سبز محله اندوان در بودجه ۱۴۰۳

فلاح با اشاره به اینکه به مشکلات کلان در شهر واقف هستیم، گفت: در سطح شهر و محله‌ها مشکلاتی وجود دارد که بعضاً از چشم مسئولان دور مانده است که باید آن دسته از مشکلات را اهالی محله و معتمدان به گوش مسئولان مربوط برسانند، لذا یکی از درخواست‌های ما این است که معتمدان به عنوان نمایندگان محله‌ها ارتباط خود را برای انعکاس مشکلات با نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان بیشتر کنند.

هوشنگ نظری‌پور، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان نیز در این دیدار که بیش از سه ساعت طول کشید، گفت: در طول ۲ سال گذشته سعی کرده‌ایم مشکلات را تا حد امکان رفع کنیم که اجرای روکش آسفالت در مبادی محله و اطراف آن، حفر چاه‌های جذب باران، ساماندهی وضعیت رفت و آمد عمومی از جمله آن بوده است.

لزوم تخصیص اعتبار برای احداث فضای سبز محله اندوان در بودجه ۱۴۰۳

وی اظهار کرد: به دلیل اینکه در این محله شبکه فاضلاب احداث نشده است، روکش آسفالت در معابر محله انجام نشده است، بنابراین به محض احداث شبکه فاضلاب، معابر محله اندوان نیز آسفالت خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه محله اندوان از محله‌های منفصلی است که سال ۱۳۸۵ به شهرداری خوراسگان ملحق شد و بافت روستایی و فرسوده و فقدان فضای سبز از جمله مشکلات این محله است، تصریح کرد: این محله بیش از ۱۲۰۰ نفر جمعیت و ۱۶ هکتار جمعیت دارد و در مجاورت رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان واقع شده است.

کد خبر 721120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.