امیدوارم بتوانم باز پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم

ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: در مسابقات زاگرب تجربه زیادی کسب کردم که بسیار به پیشرفت من کمک کرد، هر چند که آمادگی لازم را نداشتم، اما اعتماد به نفس به دست آوردم. امیدوارم بتوانم در ادامه بازهم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.

علیرضا مهمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره شرایط و سطح تورنمنت رنکینگ‌دار و اوپن کشتی فرنگی زاگرب اظهار کرد: شرایط مسابقات سخت و سنگین بود، اما یکسان بودن مسابقات برای همه افراد از نقاط خوب این رقابت‌ها بود. وزنی که من در آن حضور دارم یعنی ۸۷ کیلوگرم، یک وزن المپیکی است و ترافیک زیادی در مدعیان قهرمانی داشت.

وی افزود: شرایط مسابقات برای من دشوار بود زیرا تأخیر بین پرواز دبی به کرواسی موجب شد روز قبل از مسابقات به زاگرب برسم و بدون هیچ استراحتی برای مسابقات حاضر شوم.

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی زاگرب بیان کرد: فاصله بین مسابقات کشوری و مسابقات زاگرب ۱۰ تا ۱۲ روز بود و با همان آمادگی قبلی به استقبال مسابقات کسب سهمیه رفتم، اما از لحاظ ذهنی خودم را به‌خوبی آماده کرده بودم.

وی تصریح کرد: «استایف روسی» جدی‌ترین رقیب من در این دوره از مسابقات بود زیرا در دور قبل موفق به پیروزی با اختلاف خوب مقابل قهرمان جهان شده بود. رقبای دیگری مانند «بلکوادزه» که قهرمانان جوانان جهان بود نیز داشتم که برد مقابل آن‌ها آسان نبود یا «علیرضایف» که قهرمانی رده امید جهان را در کارنامه خود دارد.

مهمدی عنوان کرد: زاگرب از شرایط میزبانی خوبی برخوردار بود، نکته خوب این میزبانی نزدیک بودن سالن مسابقات با هتل محل اقامت تیم بود.

وی در خصوص باخت مقابل حریف خود در مسابقه فینال و کسب مدال نقره این مسابقات گفت: در اجرای فن خاک مشکل فنی داشتم که در حال تمرین و رفع این مشکل هستم.

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی زاگرب خاطرنشان کرد: در مسابقات زاگرب تجربه زیادی کسب کردم که بسیار به پیشرفت من کمک کرد، هر چند که آمادگی لازم را نداشتم، اما اعتماد به نفس به دست آوردم. امیدوارم بتوانم در ادامه بازهم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.

به گزارش ایمنا، در مسابقات تورنمنت رنکینگ‌دار و اوپن کشتی فرنگی زاگرب و در وزن ۸۷ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه پنج بر صفر چنگ ویو وانگ از چین را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۲ مقابل آوندانو ادواردو از ونزوئلا به پیروزی رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۳ از سد آچیکو بولکوادزه گرجستان گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. مهمدی در این مرحله مقابل آلان اوستایف از روسیه با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رفت، وی در این دیدار با نتیجه چهار بر دو مغلوب میلاد علیرضایف از روسیه شد و صاحب مدال نقره شد.

کد خبر 721061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.