تأکید استاندار کرمان بر هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی

استاندار کرمان گفت: برای مردم، مدیران استانداری، شهرداری، سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی تفاوتی ندارند و عملکرد همه ما را به پای هم می‌نویسند؛ بنابراین هم‌افزایی دستگاه‌ها الزامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری، محمدمهدی فداکار در دیدار با شهردار کرمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با تاکید بر لزوم حمایت‌های دوجانبه اظهار کرد: امیدوارم این جابه‌جایی خون تازه‌ای به سیستم بدهد و موجب تحرک بیشتر در شهرداری و اداره امور شهر شود.

وی خواستار انجام کارهایی شد که مردم ببینند و لمس کنند و افزود: کار شهرداری متنوع و دشوار است و مردم همیشه متوقع هستند؛ چراکه همه مردم دائم در حال استفاده از خدمات شهری هستند.

استاندار کرمان تصریح کرد: برای مردم مدیران استانداری، شهرداری، سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی تفاوتی ندارند و همه را دولت می‌دانند، عملکرد همه ما را به پای هم می‌نویسند، بنابراین هم‌افزایی دستگاه‌ها الزامی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از کارهایی که مردم انتظار دارند، با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی قابل انجام است، ادامه داد: هر کمکی در اجرای برنامه‌های شهرداری لازم باشد، آماده همکاری هستیم.

بازوی اجرایی درست و مغز متفکر دو پیش‌شرط برای اجرای صحیح امور

محسن تویسرکانی، شهردار کرمان نیز در این دیدار با بیان اینکه شهر کرمان را به‌خوبی می‌شناسم و به واسطه شغلی که داشته‌ام، به آسیب‌ها و ضوابط اشراف دارم، اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان ضوابطی دارند که برای جلوگیری از سوءاستفاده باید بر آن‌ها نظارت شود.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه برای استفاده از ظرفیت‌ها و جذب سرمایه، نیاز به حمایت استانداری داریم، ادامه داد: برای اجرای صحیح امور نیاز به دو پیش‌شرط بازوی اجرایی درست و مغز متفکر دارای ایده و منابع اقتصادی قابل اتکا داریم.

کد خبر 721045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.