افزایش ۱۰ درصدی صندوق‌های اخذ رأی در کرمان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: یک‌پنجم صندوق‌های اخذ رأی استان در شهرستان کرمان است که به‌منظور رفاه حال مردم نسبت به گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری، علی بابایی در همایش مشارکت انتخابات که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، بخشداران، شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهرستان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به موقع و هنرمندانه، آگاهی بخشی و تبیین دستاوردها به مردم ضمن ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می‌تواند زمینه‌ساز مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها به‌ویژه مشارکت سیاسی و حضور در انتخابات شود.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه ۹۳ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه کرمان و راور تأیید صلاحیت شده‌اند، افزود: بخشداران، شهرداران، دهیاران و سایر مسئولان با همت مضاعف و خدمت‌رسانی بیش از پیش می‌توانند زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

فرماندار کرمان بابیان اینکه حدود ۱۱ هزار نفر به‌عنوان مجری انتخابات در شهرستان حضور خواهند داشت، ادامه داد: یک‌پنجم صندوق‌های اخذ رأی استان در شهرستان کرمان است که به منظور رفاه حال مردم نسبت به گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان خطاب به مسئولان برگزاری انتخابات در کرمان تاکید کرد: امانتداری را سرلوحه کار خود قرار دهید و از تک‌تک آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس صیانت کنید.

رحمان جلالی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: در معرض جنگ ترکیبی قرار گرفته‌ایم و دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم است، مسئولان باید بین مردم حضور پیدا کنند و با تبیین دستاوردهای نظام و دولت جمهوری اسلامی، بذر امید را در دل مردم بکارند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و در تمام مراحل صحنه‌گردان وقایع بوده‌اند با تاکید بر لزوم ترویج جهاد تبیین گفت: از نقد منصفانه با نظرات کارشناسانه استقبال می‌کنیم و با سیاه‌نمایی که موجب یاس و ناامیدی میان مردم شود، مخالف هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به نزدیک بودن دهه فجر از مسئولان خواست تا اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 721036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.