اعتبار سازمان‌ها و مسئولان به واسطه خدمت به مردم است

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان اعتبار سازمان‌ها و مسئولان را به واسطه خدمت به مردم دانست و گفت: معتقدیم هیچ توفیقی بالاتر از شنیدن حرف، دغدغه، انتقاد و مطالبه درست مردم از زبان خودشان و میدان عمل نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی قائلی در سومین نشست دوره‌ای خود در جمع صمیمی نمازگزاران مسجد خندق واقع در محله دستگرد با اشاره به اینکه اعتبار سازمان‌ها و مسئولان به واسطه مردم و خدمت به مردم است، اظهار کرد: افتخار من و همکارانم در مدیریت ناژوان هم به واسطه حضور مستمر و میدانی در عرصه میان شهروندان، مردم محلات و کشاورزانی است که هویت بخش اصلی ناژوان در همه سطوح هستند.

وی افزود: موضوعات کاری در ناژوان به دو دسته امور جاری و روزانه و برنامه‌ها و اقدامات پروژه‌ای تقسیم می‌شود.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: دسته‌ای از امور مستقیم به مدیریت ناژوان مرتبط است، دسته‌ای در ارتباط با همجواری و منطقه ۹ در حاشیه شمالی عرصه و منطقه ۱۳ در حاشیه جنوبی عرصه است و دسته‌ای دیگر در حوزه کلان مدیریت شهری و دسته‌ای در قالب تعاملات بین بخشی است، همچنین دسته‌ای دیگر خارج از شرح وظایف سازمانی ناژوان و مرتبط به سایر دستگاه‌ها است که البته به جرئت می‌توانیم بگوییم به همت رؤسای ادارات، مسئولان و کارشناسان زحمتکش و خدوم در مدیریت ناژوان در این دوره نیز سعی شده است به تمام این وجوه توجه و توازن در برنامه‌ها و اقدام‌ها برقرار شود.

قائلی با توجه به دغدغه‌ها و موضوعات مطرح شده شهروندان به تشریح کلی طرح جامع اراضی ناژوان و کاربری تعریف شده برای عرصه ابلاغی شورای عالی معماری و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و به برخی از موارد مرتبط به موضوعات مطرح شده و اقدامات مدیریت ناژوان در این موضوعات اشاره کرد.

وی ادامه داد: موارد مرتبط به مدیریت ناژوان و تعامل و همکاری با حوزه‌های دیگر شهری و استانی به صورت همه‌جانبه تا حد توان با جدیت و تعهد همان‌گونه که در این نشست مورد انتظار اهالی و کشاورزان بود، پیگیری شده است و این پیگیری‌ها تا زمانی که توفیق خدمت در این مسئولیت را داشته باشیم حتی اگر یک روز دیگر باشد، ادامه دارد.

اعتبار سازمان‌ها و مسئولان به واسطه خدمت به مردم است

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با اشاره به مطالبات مردم گفت: تلاش می‌کنیم از مطالب مفید و نقد منصفانه در راستای اهداف و خواسته‌های بحق مردم از همه ظرفیت‌ها، از حضور میدانی گرفته تا دیدار چهره به چهره یا رصد فضای مجازی، ارتباطات تلفنی ۱۳۷، ارتباطات رادیویی شهردار اصفهان و در نهایت ملاقات‌های مردمی دوشنبه‌های هر هفته استفاده کنیم، اما در کل مشی و منش ما کار واقعی در فضای حقیقی است که همان کار جهادی و شبانه‌روزی و ارتباط با ولی‌نعمتان ما و انقلاب یعنی مردم است.

وی تاکید کرد: با مردم ارتباط برقرار می‌کنیم، زیرا معتقدیم هیچ توفیقی بالاتر از شنیدن حرف، دغدغه، انتقاد و مطالبه درست مردم از زبان خودشان و میدان عمل نیست.

قائلی ادامه داد: ما اهل وعده‌های فراقانونی، نشدنی و شعاری نیستیم؛ کاری که شدنی باشد تا پای جان برای تحقق آن تلاش می‌کنیم و کار نشدنی را صادقانه به مردم می‌گوییم و به روش‌های مختلف در راستای یافتن راه‌حل‌ها کمک می‌گیریم، اهالی ناژوان و کشاورزان نیز بدانند اگر می‌گوییم کاری کرده‌ایم، به‌طور قطع انجام شده است، اگر می‌گوییم کاری را انجام می‌دهیم برای تحقق آن تلاش می‌کنیم و تمام اسناد مکتوب و مصور این گفته‌ها و اقدامات موجود است.

کد خبر 721032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.