تبلت Oppo Pad Neo چه مشخصاتی دارد؟

تبلت Oppo Pad Neo به تراشه Helio G99 مجهز شده است و با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، تبلت Oppo Pad Neo که به تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۱۱.۳۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۷۲۰ * ۲۴۰۸ پیکسلی، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است، ابعاد این محصول ۶.۸۹ * ۱۸۸.۰۴ * ۲۵۵.۱۲ میلی‌متر و وزن آن ۵۳۸ گرم است.

تبلت Oppo Pad Neo به تراشه Helio G99 مجهز شده است و با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است؛ انرژی مورد نیاز این تبلت با استفاده از یک باتری هشت هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۳۳ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند.

یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر تبلت Oppo Pad Neo تعبیه شده است، دوربین اصلی تبلت نیز از سنسور هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ تبلت یادشده به بلندگوهای چهارگانه Dolby Atmos مجهز شده است، از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به پشتیبانی از سیم‌کارت، وای‌فای ۵، بلوتوث 5.2، GPS و یک پورت USB-C اشاره کرد.

کد خبر 721019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.