خبری از برف و باران در اصفهان نیست

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا از افزایش ابر، وزش بادهای به نسبت شدید و غبار رقیق در مناطق مستعد استان خبر داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: الگوهای پیش‌بینی هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار طی امروز و روزهای جمعه و شنبه، گذر موج در فردا و وقت یکشنبه از روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد در مرکز غبار رقیق و فردا کمی تا نیمه ابری، بعضی مواقع افزایش ابر و وزش باد و در نیمه شرقی بادهای به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه جوی به نسبت پایدار بر استان حاکم خواهد بود و از عصر روز سی‌ام دی گاهی افزایش ابر مورد انتظار است.

آقایی با بیان اینکه کمینه دما طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه بالای صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با بیشینه دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با کمینه دمای ۹- درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان هستند.

کد خبر 720877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.