همراهی همه دستگاه‌ها برای برگزاری کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی گفت: برگزاری کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، نیازمند همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ناصر ناصری جازار در کارگروه پشتیبانی کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی اظهار کرد: در این جلسه کمیته‌های مختلف برگزاری کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی مشخص شد و شهردار بیرجند به عنوان جانشین این ستاد انتخاب گشت.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی به گونه‌ای خواهد بود که این کنگره را با استفاده از ظرفیت و توان مردمی بیش از گذشته برگزار نمائیم تا دین خود را به خوبی به شهدا ادا کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی قرار است سال آینده یا سال ۱۴۰۴ برگزار شود، اظهار کرد: اگر در جمهوری اسلامی به پیشرفت و تعالی رسیده‌ایم به برکت خون شهداست و وظیفه ما این است که در راستای ترویج فرهنگ تعالی ایثار و شهادت قدم برداریم.

ناصری با اشاره به اینکه ایران امروز به برکت خون شهدا به الگوی کشورهای آزادی‌خواه جهان تبدیل شده، بیان کرد: در شرایط کنونی بیش از هر زمانی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

وی به جنگ فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان برای هدف قرار دادن ایمان، باورها و اعتقادات جوانان و در مجموع فرهنگ اسلامی ما اشاره کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یعنی اینکه راه و روش شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی گفت: جامعه امروز ما نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص در بین نوجوانان و جوانان است و این امر موجب رشد معنوی و مقابله با بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود.

ناصری خاطرنشان کرد: ما به دنبال حضور اعضایی در این ستاد هستیم که دلی پای کار باشند تا بتوانیم این کنگره را به نحو احسن برگزار کنیم.

کد خبر 720874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.