یک روز در محضر آقامحمد بیدآبادی

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد ضمن تاکید بر معرفی و برگزاری نکوداشت شخصیت ها و بزرگان آرمیده در تخت فولاد گفت: بیست‌وهشتم دی در محضر آقامحمد بیدآبادی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی مجموعه تخت فولاد، ابراهیم عمرانی یکی از ویژگی‌های ممتاز و منحصربه‌فرد سرزمین تخت فولاد را وجود مشاهیر و علمای برجسته دانست و اظهار کرد: بیش ۱۲۰۰ شخصیت شاخص شامل از جمله علما و بزرگان دینی، عرفا و فلاسفه، وعاظ، روزنامه‌نگاران و هنرمندان در این سرزمین آرمیده‌اند که معرفی و تبیین این شخصیت‌های شاخص، نگاه تمدن‌ساز به مجموعه تخت فولاد خواهد بود.

وی رویداد «در محضر» را بستری برای معرفی و نکوداشت و بررسی ابعاد شخصیتی مشاهیر تخت فولاد دانست و افزود: نخستین نشست از سلسله نشست‌های «در محضر» ویژه شخصیت گران‌مایه آقامحمد بیدآبادی خواهد بود که روز پنجشنبه، بیست‌وهشتم دی از ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن اجتماعات نگارستان امام خمینی (ره) با ارائه استاد طاهرزاده برگزار می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد در ادامه از تولید کارت پستال «می‌خواهم تنها باشم» و اینفوگرافی با محوریت شخصیت آقامحمد بیدآبادی، همچنین اکران سخنان قصار وی هم‌زمان با ایام ماه رجب در سطح شهر خبر داد.

عمرانی همچنین ضمن اشاره به برگزاری پویش نخبگانی با رویکرد برجسته‌سازی شخصیت آقامحمد بیدآبادی در بستر فضای مجازی خاطرنشان کرد: این پویش از شانزدهم تا بیست‌وهشتم دی در شبکه‌های اجتماعی در حال برگزاری است.

وی در پایان اعلام کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد در محضر آقامحمد بیدآبادی و اطلاع از سایر رویدادهای این مجموعه می‌توانند فضای مجازی مجموعه تخت فولاد به نشانی takhtefoulad_ir را دنبال کنند.

یک روز در محضر آقا محمد بیدآبادی

کد خبر 720839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.