توافق نهایی محرم نویدکیا با صنعت نفت آبادان در هاله‌ای از ابهام

با وجود اخبار متعددی که پیرامون انعقاد قرارداد محرم نویدکیا با باشگاه صنعت نفت آبادان و پیوستن وی به این تیم وجود دارد، با اعلام مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هنوز این توافق قطعی نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه صنعت نفت آبادان پس از پایان همکاری با عبدالله ویسی سراغ وینفرد شفر رفت و هدایت تیمش را به سرمربی پیشین استقلال سپرد، اما پس از ایجاد مشکل در ثبت قرارداد پیرمرد آلمانی، به سراغ گزینه‌های دیگر رفت.

بر مبنای اخباری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، محرم نویدکیا گزینه مدنظر مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان برای سکان‌داری این تیم در نیم‌فصل دوم است تا هدایت این تیم خوزستانی را در ادامه لیگ بر عهده گیرد. با اینکه برخی خبرها حاکی از توافق محرم نویدکیا است، اما هیچ منبع رسمی این خبر را تأیید نکرده است.

توافق نهایی محرم نویدکیا با صنعت نفت آبادان در هاله‌ای از ابهام

پیگیری‌های خبرنگار ایمنا برای گفت‌وگو با محرم نویدکیا به جایی نرسید و سرمربی سابق سپاهان پاسخگوی ما نبود؛ اما علی قنواتی، مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به قطعی شدن قرارداد محرم نویدکیا با زردپوشان آبادانی، مدعی شد: «هنوز توافقی حاصل نشده.»

به گزارش ایمنا، محرم نویدکیا طی دوره سرمربیگری تیم سپاهان موفق به کسب نایب‌قهرمانی شد و مربی محبوب هواداران بود. ضمن اینکه ادبیات خاص او بسیار مورد توجه رسانه‌ها و اهالی فوتبال قرار گرفت و از این‌رو خبر بازگشت او به لیگ برتر، با استقبال رسانه‌ها و هواداران مواجه شده است.

کد خبر 720776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.