جدیدترین اخبار حج عمره / امکان بازگشت وجه متقاضیان فراهم شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگشت هزینه عمره به افراد متقاضی گفت: روز گذشته سازمان حج و زیارت اعلام کرد افرادی که می‌خواهند می‌توانند هزینه را پس بگیرند و مشکلی در این زمینه نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم دی_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص برگشت هزینه عمره به افراد متقاضی اظهار کرد: روز گذشته سازمان حج و زیارت اعلام کرد افرادی که می‌خواهند می‌توانند هزینه را پس بگیرند و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی و وزارت امور خارجه باید این اقدام را انجام دهند و در این راستا آنچه که مربوط به وزارت ارشاد و سازمان حج و زیارت بوده را انجام دادیم، افزود: از وزارت امورخارجه خوستار تعیین تکلیف زودتر موضوع هستیم؛ چرا که منتظر ماندن مردم وضعیت خوبی نیست و امید است وزارت خارجه با همتایان خود پیگیر حل موضوع باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که بهانه سعودی‌ها چیست؟ پاسخ داد: در جریان بهانه سعودی‌ها نیستم.

اسماعیلی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در حوزه کتاب، ایجاد شبکه وسیعی از کتاب‌فروشی‌ها در کشور را با رئیس‌جمهور و معاون اول جمع‌بندی کردیم و یک مجموعه منظمی قرار است در تمام استان‌ها راه بیفتد که ستادی هم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره تشکیل شده و اعضای آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخش‌های خصوصی هستند و کار هم در اختیار مردم و بخش خصوصی است.

وی در خصوص نهاد متولی قرآن در کشور اظهار داشت: شورای برنامه‌ریزی توسعه قرآنی را زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم که ریاست آن نیز به سازمان تبلیغات داده شده و در این راستا با رئیس سازمان در ارتباط است و ناهماهنگی نداریم، در این زمینه نیز رئیس کمیته ترویج ما هستیم و جلسات ماهانه انجام می‌شود و اکنون در بهترین حالت خود قرار دارد.

کد خبر 720726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الناز IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام. فیش بانکی ملی داشتم. از طریق دفتر زیارتی درخواست بازگشت وجه دادم. اما هنوز برنگشته. در خالی که بانک ملت سریع پول رو برگردونده. لطفا پیگیری بفرمایید