عملیات موشکی سپاه مصداق واقعی «دوران بزن در رو تمام شده است»

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه نیروهای توانمند مسلح ما به‌ویژه سپاه با عوامل ایجاد ناپایداری و ناامنی مقابله سختی کردند، گفت: این اتفاق نشان‌دهنده آن است که دوران بزن در رو تمام شده است.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت تعدادی از هم‌وطنان شد، اظهار کرد: زنان و مردان زیادی در حادثه اخیر به شهادت رسیدند یا مجروح شدند و بسیاری از خانواده‌ها در پی این جنایت داغدار شدند، البته خون شهدای این حادثه روشنگری خود را انجام داد.

وی با بیان اینکه روشنگری این خون در رسوا کردن جنایت‌کاران به‌ویژه آمریکای سفاک، رژیم پست و کودک‌کش صهیونیستی و هم‌پیمانان آن‌ها بود و چهره حقیقی صهیونیست‌ها را برای عالم روشن کرد، افزود: در کنار روشنگری به‌واسطه خون شهدا، مطابق آیات قرآن از جمله آیه ۲۳ سوره سجده که در آن آمده است «بی‌شک از مجرمان انتقام خواهیم گرفت» منتظر پاسخ سخت به این جنایت بودیم و ساعات گذشته شاهد بخشی از این انتقام و پاسخ سخت بودیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه نیروهای توانمند مسلح ما به‌ویژه سپاه با عوامل ایجاد ناپایداری و ناامنی مقابله سختی کردند، گفت: پرتاب موشک به فاصله بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر نشان‌دهنده توانمندی نظامی ایران مقتدر است که پیام خاصی برای دشمنان به‌ویژه آمریکا، انگلیس و صهیونیست دارد.

مهروی‌پور با بیان اینکه این اتفاق نشان‌دهنده آن است که دوران بزن در رو تمام شده است، تصریح کرد: هنگامی که مقر اصلی جریان دشمن در آن سوی عالم مورد حمله ما قرار می‌گیرد، نشان‌دهنده این است که اگر آن‌ها کوچک‌ترین تحرکی داشته باشند با پاسخ مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب پس از جنایت اخیر در پیامی قاطع و صریح فرمودند که جنایت‌کاران از هم‌اکنون در هدف آماج قطعی سرکوب و مجازات خواهند بود و فاجعه‌آفرینی اخیر پاسخی سخت در پی خواهد داشت، همچنین به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی «ما ملت امام حسینیم و از سیدالشهدا الگو می‌گیریم که در مقابل ظالم ایستاد، ما از مرگ نمی‌ترسیم، ما عاشق شهادتیم» و امیدواریم خداوند توفیق شهادت را به همه ما عنایت کند.

کد خبر 720649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.