با محسن تویسرکانی سرپرست شهرداری کرمان بیشتر آشنا شوید

محسن تویسرکانی سرپرست شهرداری کرمان متولد ۱۳۵۳ در کرمان بوده و ۲۶ سال سابقه مدیریتی و اجرایی در رده های بازرسی استان کرمان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی متولد ۱۳۵۳ در کرمان است و ریاست هیئت‌های بازرسی از شهرداری‌های سطح استان کرمان را در کارنامه دارد.

وی بازرس اداره کل بازرسی و سر بازرس اقتصادی اداره کل بازرسی استان کرمان بوده است و ۲۶ سال در حوزه‌های اجرایی و مدیریتی مشغول به خدمت بوده است.

نماینده بازرسی کل کشور در ستاد حمایت اقتصادی قوه قضائیه در استان کرمان، رئیس هیئت‌های بازرسی از دستگاه‌های خدمات‌رسان استان کرمان، رئیس واحد ارزیابی عملکرد اداره کل بازرسی استان کرمان، نماینده بازرسی کل کشور در شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان، رئیس هیئت‌های بازرسی از اداره کل امور مالیاتی و ادارات شهرستانی در استان کرمان، رئیس واحد حمایت از سرمایه‌گذاری بازرسی کل کشور در استان کرمان و رئیس ستاد خبری و فوریت‌های بازرسی اداره کل بازرسی استان کرمان از دیگر سوابق تویسرکانی سرپرست شهرداری کرمان است.

به گزارش ایمنا، محسن تویسرکانی دوشنبه، بیست‌وپنجم دی در یکصدوسی‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر کرمان، با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع به عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شد و بررسی‌ها برای معرفی وی به عنوان شهردار کرمان در جلسه یکصدوسی‌وسوم که روز چهارشنبه بیست‌وهشتم دی برگزار می‌شود، انجام خواهد شد.

کد خبر 720471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ححسین IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    3 0
    سلام هرچه خواندیم همش سوابق نظارتی و ایرادگیری از بقیه دستگاهه بود.شهرداری یک دستگاه صد در صد اجرایی است.احتمالا اعضای شورا در جریان نیازهای شهردارها نیستند....وای....برهمه....
  • ابوالحسنی GB ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    سلام. ایشان که رزومه کاری بازرسی دارد پس کار اجرایی شهرداری چطور توسط شهردار جدید اجرا میشود. خدا به حال این مردم با این انتخاب اعضای شورای شهر کرمان ختم بخیر کند.