ثبت ۵۰۰ هزار شماره تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه «شهربان» به شهروندانی خطاب می‌شود که مسائل و مشکلات را منتقل می‌کنند، گفت: تاکنون ۵۰۰ هزار شماره تماس از شهروندان در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در نشست «یاریگران اجتماعی شهر» منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بهترین جلسات هم‌اندیشی در سطح محلات است، اظهار کرد: فلسفه وجودی هر کدام از شما خدمت است و این رضایتمندی شهروندی برای ما در اولویت قرار دارد.

وی افزود: شهروندان از مدیریت شهری انتظار یک خدمت صادقانه، با کیفیت، سریع و ارزان دارند و برای رسیدن به این مطلوب محل زندگی خود را با سایر نقاط مشابه در داشتن مزایا مقایسه می‌کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: همه ما در سفر به سایر استان‌ها یا بازدیدها امکانات یک نقطه را با شهر و محل زندگی خود مقایسه می‌کنیم، اما همین تفاوت‌ها مزیت شهر اصفهان و کسب رضایت نسبی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: ما به‌عنوان یک نماینده خادم شهر از مردم انتظار داریم در کنار ارائه خدمات شهرداری، شهروندان حداقل حقوق و فرهنگ شهروندی را رعایت کنند و موجب ارتقای فرهنگ شوند.

نباتی‌نژاد گفت: به عنوان مثال، موضوع قرار ندادن زباله خارج نوبت نیاز به مشارکت مردم دارد و اگر این همراهی مردمی نباشد، این نارضایتی با وجود ارائه خدمات شهری همچنان پابرجا خواهد بود.

وی با اشاره به نقش مشارکتی شهروندان گفت: «شهربان» به شهروندانی خطاب می‌شود که مشکلات را منتقل می‌کنند و در این راستا سامانه نظام‌مند ۱۳۷ در اختیار شهروندان است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: تاکنون ۵۰۰ هزار شماره تماس از شهروندان در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.

کد خبر 720366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.