دستگیری ۳۰ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ خرده فروش مواد مخدر و ۲۰ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی پلیس خراسان شمالی، محمد روهنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مواد مخدر با همکاری کوپه‌ای تابعه این طرح را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عوامل توزیع و خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شدند، تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۴۷۶ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، مقادیر زیادی اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال و فروش مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه در این طرح تعداد ۱۰ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۲۰ نفر معتاد متجاهر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و معتادان متجاهر نیز به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

روهنا با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده مواد مخدر، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 720326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.