تجلیل وزرای کشور و آموزش و پرورش از استاندار کرمانشاه/ تقدیر وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل

بر اساس ارزیابی های تخصصی صورت گرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه «رتبه برتر کشور» را کسب کرد و استاندار کرمانشاه به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم ملی تقدیر از شوراهای آموزش و پرورش سراسر کشور _دوشنبه بیست‌وپنجم دی_ با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور و «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار و از برترین‌ها تقدیر شد.

در این مراسم محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و رئیس شورای آموزش و پرورش استان به عنوان استاندار برتر در این زمینه تجلیل شد.

وحیدی وزیر کشور و صحرایی وزیر آموزش و پرورش در لوح تقدیر مشترکی که خطاب به استاندار کرمانشاه امضا کرده، آورده‌اند: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از عملکرد شورای آموزش و پرورش استان‌ها در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه برتر در سطح کشور شده‌اید. از مساعی شایسته جنابعالی و همه اعضای فرهیخته شورا که با ایجاد بستری مناسب، موجب تحقق مشارکت و بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات محلی و منطقه‌ای در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت شده‌اند، تشکر و قدردانی ویژه می‌نمائیم.

همچنین در ارزیابی عملکرد سالانه مدیران کل استان‌ها توسط وزارت آموزش و پرورش، سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد و همزمان با استاندار کرمانشاه از وی هم تجلیل شد.

کد خبر 720325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.