تصویب اصلاح بودجه آبان‌ شهرداری اصفهان با تخصیص ۷۰ درصدی به امور عمرانی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان از تصویب اصلاح بودجه آبان در شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد و گفت: در بودجه اصلاحی همچنان نسبت بالای ۷۰ درصد بودجه عمرانی حفظ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی اظهار کرد: اصلاح بودجه آبان دومین اصلاح بودجه ارائه شده از سوی شهرداری است و هدف این است که پروژه‌های در حال اجرا اعتبار بگیرند و کار با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه در اصلاح این مرحله، اجرای پروژه‌ها با اهمیت بیشتری دنبال شده است، افزود: در این فرآیند همه مناطق مشارکت داشتند و در بیان پیشنهادها و دلایل توجیهی اصلاح، همکاری کردند و امیدواریم تعادل منابع و مصارف کمک کند تا به اهداف خود برسیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به اصلاح بودجه گفت: در بودجه مصوب، اعتبار جاری ۵,۴۲۱ میلیارد تومان و باقی‌مانده آن یعنی تملک سرمایه‌های دارایی ۱۴ هزار و ۵۷۹ میلیارد تومان بود که با توجه به لایحه تعدیل حقوق و افزایش قیمت‌ها در این اصلاح سهم جاری به ۶,۷۵۲ میلیارد تومان پیشنهاد شد که با کاهشی به ۶ هزار و ۶۲۲ میلیارد تومان رسید و در کمیسیون تلفیق شورا مصوب شد. با این وجود همچنان نسبت بالای ۷۰ درصد بودجه عمرانی حفظ شده است.

وی بیان کرد: سهم اعتبارات مستمر عمرانی در بودجه مصوب ۱,۷۰۰ میلیارد تومان بود که در اصلاح تیر ۱,۹۰۰ میلیارد تومان شد، پیشنهاد اصلاحی شهرداری نیز ۱,۸۵۶ میلیارد تومان بود که با نظر اعضای شورای اسلامی شهر به ۱,۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

ابراهیمی با بیان اینکه سهم اعتبارات مستمر در بودجه هشت درصد بود که با اصلاح به هفت درصد رسید، اظهار کرد: در اصلاح پیشنهادی، بودجه از ۲۳ هزار و ۲۹۱، به ۲۳ هزار و ۳۳۸ میلیارد تومان رسید و در این اصلاح نسبت بودجه جاری به عمرانی ۲۸ به ۷۲ درصد است.

وی ادامه داد: با توجه به فرصتی که از تأمین اوراق مشارکت فراهم شده ترکیب منابع را تغییر دادیم، اما جمع منابع تغییری پیدا نکرده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان بیان کرد: امیدواریم این بودجه با قوت اجرا شود و شاهد عملکرد بهتری در اجرای پروژه‌ها و تحقق اهداف «اصفهان من شهر زندگی» باشیم.

کد خبر 720251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.