عملیات آسفالت جاده نماگرد به داران به‌زودی انجام می‌شود

فرماندار فریدن از عملیات آسفالت جاده نماگرد به داران در ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به مطالبه‌گری شهروندان، کار زیرسازی و آماده‌سازی این مسیر در دستور کار قرار گرفت.

عزیزالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با بیان اینکه این پروژه نزدیک به ۷۵ درصد پیشرفت داشته است، اظهار کرد: با توجه به مکاتبات و پیگیری‌های بسیار زیاد شهروندان چه به صورت تلفنی و یا حضوری، کار زیرسازی و آماده‌سازی این جاده که از مصوبات سفر استاندار اصفهان نیز بوده، به پایان رسیده است.

وی با اشاره اینکه با توجه به سردی هوا و یخ‌بندان، امکان لایه‌ریزی میدان وجود ندارد، افزود: در ادامه عملیات اجرایی این پروژه، چنانچه شرایط آب و هوایی مناسب و فراهم باشد، آسفالت این جاده که از دغدغه‌های اصلی شهروندان است، انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان فریدن با بیان اینکه نظر کارشناسان این حوزه برای آسفالت جاده در این فصل از سال بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: قیر mc که یک نوع قیر محلول در حلال نفتی است، به‌طور معمول در فصل بهار و تابستان مصارف بیشتری دارد چون با توجه به گرمی هوا و مساعد بودن جهت عملیات راهسازی، زیرسازی و روسازی آسفالت بهتر انجام می‌گیرد.

عباسی ادامه داد: با این شرایط کارشناسان این پروژه دلیل اجرا نشدن عملیات آسفالت را سردی هوا عنوان کردند که چنانچه آسفالت در این فصل ریخته شود، در آینده‌ای نزدیک آسفالت این جاده به کلی نابود خواهد شد و از بین خواهد رفت.

وی گفت: برای اینکه آسفالت محکم و بادوامی را داشته باشیم، باید چند ماه دیگر تا فصل بهار صبر کنیم، چنانچه کارشناسان تأیید کنند، سال جاری این پروژه آسفالت خواهد شد و در غیر این صورت به سال آینده موکول خواهد شد.

فرماندار فریدن ابراز امیدواری کرد: به لطف خداوند در شروع سال جدید، میدان ورودی که توسط شهرداری در حال انجام است، تکمیل و آسفالت‌ریزی این قسمت نیز انجام خواهد شد.

کد خبر 720125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.