دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و کشف ۱۵ کیلوگرم موادمخدر در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش مواد افیونی با اجرای طرح آرامش در شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های مردم و نگرانی‌های آنها از خرید و فروش مواد مخدر در پارک‌ها، معابر عمومی و محلات مختلف، اجرای طرح آرامش در شهر در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح یک روزه ۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین، حشیش، شیشه، سوخته تریاک، گل و متادون که در بسته‌های کوچک آماده توزیع بودند، کشف و در عملیات ضربتی مأموران پلیس ۴۷ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه طرح آرامش در شهر با هدف برخورد با خرده‌فروشان مواد افیونی و جمع‌آوری معتادان متجاهر برابر درخواست‌ها و مطالبات مردمی بررسی و اجرایی می‌شود، گفت: شهروندان گزارشات خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان، خرده‌فروشان مواد مخدر، محل‌های خرید و فروش و مصرف و حضور معتادان متجاهر و ولگرد را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان به شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 719991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.