پیش‌بینی بارش پراکنده باران و برف در غرب و جنوب اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بر این اساس امروز ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر، وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای، گاهی همراه با گردوخاک به ویژه در مناطق مستعد شرقی، بارش پراکنده باران و برف در نواحی مستعد غربی و جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی بیانگر گذر امواج متناوب تا روز سه‌شنبه از فراز استان است.

وی افزود: بر این اساس امروز ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر، وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای، گاهی همراه با گردوخاک به ویژه در مناطق مستعد شرقی، بارش پراکنده باران و برف در نواحی مستعد غربی و جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ طی روز بیست‌وهفتم دی در شهر اصفهان و مناطق صنعتی در برخی ساعت غبار محلی وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۱۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به دو درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

معتمدی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد، شاهین‌شهر و میمه با دمای ۴- درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان اصفهان هستند.

کد خبر 719983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.