تصویب لایحه اصلاح و متمم بودجه پیشنهادی شهرداری اصفهان در مقطع آبان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات جلسه علنی امروز شورا و طرح‌ها و لوایح بررسی شده را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس از صد و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ابتدای جلسه امروز بعد از بررسی‌های نزدیک به یک ماهه کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق، لایحه اصلاح و متمم بودجه پیشنهادی در مقطع آبان بررسی شد.

وی افزود: با توجه به نکات بررسی شده و بودجه اصلاحی ۲۱ هزار و یک‌دهم میلیارد تومانی در تیر، بودجه به ۲۳ هزار و سه‌دهم میلیارد تومان در این مقطع افزایش پیدا کرد و تاکید شد بدون اینکه در ردیف‌های پروژه‌های شهری کاهش داشته باشیم، نهایت حمایت از پروژه‌های جاری صورت گیرد تا در آخرین اصلاح بودجه بتوانیم اعداد منابع و مخارج را دقیق‌سازی کنیم تا بودجه به نظام اصلی خود نزدیک شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نرخ پیشنهادی بهای خدمات سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی امروز بررسی شد که با توجه به اینکه نرخ تغییری نسبت به سال ۱۴۰۲ نداشت، این لایحه به اتفاق آرا به تصویب رسید.

صالحی بیان کرد: امروز همچنین توافق‌نامه ملکی در منطقه ۴ در طرح عمرانی حاشیه چشمه باقرخان بررسی شد که با عنایت به نظر کمیسیون تخصصی به رأی گذاشته شد و به تصویب رسید.

وی ادامه داد: اهدا جایزه نقدی برای ۹ محصول دانش بنیان مرتبط با مدیریت شهری توسط شهرداری در جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی در دستور کار بود که با تأکیدات کمیسیون‌های تخصصی به تصویب رسید تا برای دومین سال این جایزه را داشته باشیم و امیدواریم این دوره پربارتر باشد تا دستاوردهای کاربردی را از حاصل دانش فن‌آفران داشته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: طرح پیشنهادی تعدادی از اعضای شورا برای اصلاح نحوه بازپرداخت خدمات نیروی انسانی در مدیریت شهری بررسی شد، با عنایت به اینکه طرح دو فوریتی بود و هفته گذشته بعد از تأیید یک فوریت، در کمیسیون‌ها بررسی شد، امروز با قید اصلاحاتی به تصویب رسید تا نقاط مغفولی که در این حوزه مربوط به جبران خدمات همکاران به ویژه در حوزه‌های کارگری است، پس از تصویب این طرح مدنظر قرار گیرد.

صالحی ادامه داد: در ادامه نام‌گذاری ۱۰ بن‌بست، ۲ کوچه، یک زمین ورزشی، یک ورزشگاه و یک خیابان بررسی شد که با توجه به تصویب این موارد در کمیسیون تخصصی در صحن با همه این موارد موافقت شد و به تصویب رسید.

وی گفت: با توجه به اینکه در ایام سال جدید میلادی هستیم، از اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران از برای حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان دعوت کردیم؛ صحبت‌های خوبی در تقویت تعاملات شهری و ملی و بین ادیانی در جلسه امروز مطرح شد و «سیپان کاشچیان» نکات مهمی در خصوص تحولات بین‌الملل و سابقه تاریخی پذیرش مهاجران در ایران و فلسطین بیان و بر نوع‌دوستی مردم ایران و اصفهان تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد این همزیستی برادرانه در شهر اصفهان با قوت ادامه پیدا کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهردار، رئیس و اعضای شورا نیز در همین راستا و درباره حقوق مردم مظلوم فلسطین به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین از بحر تا نهر تاکید کردند که امیدواریم بر مبنای صحبت‌های بیان شده شاهد تداوم چنین جلساتی در آینده باشیم.

کد خبر 719957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.