برای دریافت عوارض ارزش افزوده کم‌کاری شده است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عوارض ارزش‌افزوده فرصتی بود که می‌شد در خصوص آن کار بیشتری شود؛ معتقدم در این حوزه‌ها کم‌کاری صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در صدوهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تشکر از همکاران شهرداری و کمیسیون‌های شورا که نزدیک به یک ماه صدها ساعت برای اصلاح بودجه شهرداری وقت‌گذاری کردند، اظهار کرد: اصلاحیه‌های بودجه باید به سمع و نظر مردم برسد و گفته شود چه اتفاقی می‌افتد که طرحی حذف می‌شود، یا افزایش یا کاهش پیدا می‌کند؛ در این باره می‌توانیم اطلاع‌رسانی خوبی به شهروندان داشته باشیم.

وی افزود: در بحث درآمدهای پایدار و درآمدهای ساختمانی و سرمایه‌هایی که می‌توانستیم با کمک آن مولدساز اقتصاد شهر باشیم، اتفاقات کمتری افتاد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کسب درآمدهای حوزه عوارض شهروندی می‌توانست پیگیری جدی‌تری شود، همچنین عوارض ارزش افزوده فرصتی بود که می‌شد در خصوص آن کار بیشتری انجام می‌شد. معتقدم در این حوزه‌ها کم‌کاری صورت گرفت و می‌توانستیم اقدامات بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: صنعت خودروهای حمل‌ونقل عمومی به‌صورت گسترده در سطح کشور فعال است، باید در کشور به این موضوع توجه شود تا در اصفهان نسبت به کشور عقب نباشیم.

کد خبر 719954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.