شرکت‌های دانش‌بنیان ثروتمند نیستند، از آن‌ها حمایت شود

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بعضی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در حوزه خدمات شهری و عمران به مدیریت شهری کمک کنند، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان ثروتمند نیستند و لازم است از آن‌ها حمایت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در صدوهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به جلسه با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه عمرانی اظهار کرد: اصفهان ۹ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را دارد و حدود ۴۰۰ شرکت در شهرک علمی و تحقیقاتی فعال هستند. حضور این جوانان خوش‌فکر فرصتی برای مدیران شهری است که لازم است از این فرصت بیشتر استفاده شود.

وی با بیان اینکه بعضی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در حوزه خدمات شهری و عمران به مدیریت شهری کمک کنند، گفت: عملکرد این شرکت‌ها امیدآفرین است و فعالیت‌های آن‌ها می‌تواند بهترین خوراک اطلاع‌رسانی باشد. شرکت‌های دانش‌بنیان ثروتمند نیستند و لازم است از آن‌ها حمایت شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی گفت: یک سال پیش در بحث افزایش حق سقف در ساختمان‌سازی گفتید که این حق ایجاد شده است و برخی افراد حق سقف گرفته‌اند.

میرباقری ادامه داد: پرونده‌های زیادی بررسی شده است و این موضوعات نارضایتی را در بین مردم ایجاد می‌کند، به‌عنوان مثال در یک کوچه دو طرف یک خانه یک یا دو سقف بالا رفته‌اند، اما به یک خانه اجازه نمی‌دهیم.

وی در خصوص صنایعی که از آب استفاده می‌کنند و آلاینده هستند، گفت: این صنایع به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند، در جلسه با معاون اجرایی رئیس‌جمهور نیز تاکید شد که فولاد مبارکه ۱۰۰۰ اتوبوس برقی بابت حمل‌ونقل کارگران و مردم بیاورد، این موضوع پیگیری شود.

کد خبر 719949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.