آخرین وضعیت اجرای طرح پویش «به نام شهید» در اصفهان

رئیس اداره هماهنگی و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در پویش جدید «به نام شهید» اطلاعات هزار شهید توسط شهروندان در سامانه مربوطه ثبت شد، این اطلاعات در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قرار گرفت تا پس از راستی‌آزمایی به سازمان زیباسازی شهرداری این کلان‌شهر ابلاغ شود.

عرفان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پویش به نام شهید از پنجم آذر سال جاری به‌صورت رسمی با هدف مشارکت شهروندان برای نام‌گذاری، تغییر نام یا مزین کردن تابلوها به تمثال شهدا در معابر آغاز به‌کار کرد.

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال شهروندان، اجرای این پویش تا بیستم آذر سال جاری تمدید شد، افزود: با توجه به آمار، به دلیل تشابه نام‌خانوادگی و نداشتن اسم کوچک شهدا، مزین کردن تابلوهای ۲۰۰۰ شهید به تمثال آن‌ها تمام نشده است.

رئیس اداره هماهنگی و ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این پویش، اطلاعات هزار شهید از دو هزار شهید توسط شهروندان در سامانه name.isfahan.ir ثبت شد، تصریح کرد: در این راستا اطلاعات به دست رسیده در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان قرار گرفت تا پس از راستی‌آزمایی، اطلاعات برای چاپ و نصب عکس‌های مزین به تصاویر شهدا به سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ابلاغ شود.

امینی خاطرنشان کرد: آیکون پویش به نام شهید در این سامانه همچنان فعال است، زیرا محدودیتی برای شهروندان قائل نشده‌ایم، بنابراین هر زمان اراده کنند، می‌توانند اطلاعاتی از شهید محله خود، همچون خاطره، عکس یا موردی که باید در جریان آن باشیم را ثبت کنند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند اگر در صورت مشاهده مورد خاص با سامانه ۱۳۷ اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تماس بگیرند تا در صورت نیاز، هرچه سریع‌تر پیگیری لازم را انجام دهیم و آن را به نتیجه برسانیم.

کد خبر 719438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.