تردد در چهار نقطه کهگیلویه و بویراحمد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: رانندگان بدون زنجیر چرخ از تردد در مسرهای مله‌شوره، دمچنار، جوخانه به چرام و مورگاه خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ حسن دانایار روز _جمعه، بیست‌ودوم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در همه جاده‌های استان بارش برف و باران وجود دارد، اظهار کرد: رانندگان بدون تجهیزات زمستانی در این جاده‌ها تردد نکنند.

وی افزود: در گردنه‌های استان ازجمله مله شوره، دمچنار، مورگاه و جوخانه به چرام بارش برف گزارش شده‌است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه در این محورها پس از بارش، پدیده مه گرفتگی ایجاد می‌شود از سالم بودن چراغ مه‌شکن خودرو اطمینان یابند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان باید در جاده‌های لغزنده فاصله طولی را رعایت کرده و از سبقت غیرمجاز خودداری کنند، تصریح کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، البسه گرم، بازدید فنی خودرو در روزهای بارندگی و ضروری است و رانندگان باید خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل و تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

سرهنگ دانایار با اشاره به اینکه وضعیت هوا برای رانندگی پس از ساعت ۱۷ مطلوب‌تر است، خاطرنشان کرد: مسافران بازگشت خود را مدیریت و از این ساعت به بعد حرکت کنند.

کد خبر 719415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    چرایارانه دی ماه واریز نشده لطفا پیگری کنید