ضاربان شهروند اصفهانی دستگیر شدند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو نفر که یک شهروند را با سلاح سرد مورد ضرب و جرح قرار داده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مسعود طریفی اظهار کرد: خرداد سال جاری یک شهروند اصفهانی توسط دو فرد شرور مورد ضرب و جرح قرار گرفت و این اتفاق منجر به مجروح شدن و انتقال او به بیمارستان شد.

وی افزود: پس از تنظیم شکایت از سوی شاکی، موضوع شناسایی و دستگیری ضاربان در دستور کار مأموران کلانتری ۲۰ شهرستان اصفهان قرار گرفت و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی که با شاکی اختلاف حساب داشته، دو نفر از افراد شرور را اجیر کرده است تا او را مورد ضرب و جرح قرار دهند و آنها نیز فرد مذکور را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه کتف و کمر او را مجروح می‌کنند و سپس از محل متواری می‌شوند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه متهمان هیچ ردی از خود برجا نگذاشته بودند و هیچ سرنخی از آنها وجود نداشت، پس از چندین ماه تلاش خستگی‌ناپذیر هر دو فرد ضارب توسط مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

طریفی با بیان اینکه متهمان به جرم خود اقرار کردند، ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 719241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.