کنترل الکترونیکی سارقان سابقه‌دار در ۳ استان کشور در دستور کار است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر اهتمام جدی پلیس برای برخورد قاطعانه با سرقت‌ها خبر داد و گفت: کنترل الکترونیکی سارقان سابقه‌دار در سه استان کشور در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات یک هزار تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد اظهار کرد: امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان حداقل روزی پنج تا شش سرقت تلفن همراه داشتند و این به آن معنی است که گویا آن چیزی که برای سارقان تمامی ندارد، ادامه سرقت‌ها است.

وی افزود: سال جاری را سال سختی برای مالخران اموال مسروقه اعلام کرده‌ایم و در تمام استان‌ها کار اطلاعاتی و برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضائی قاطعانه با آنها صورت گرفته است و ادامه می‌یابد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: توجه به دو نکته ضروری است؛ نکته اول اینکه مردم مراقبت بیشتری داشته باشند و اسباب و موقعیت برای سرقت را از سارقان بگیرند و نکته دوم تداوم و قاطعیت برخورد با مالخران است.

سردار رادان اضافه کرد: به مردم قول داده‌ایم که در خصوص سرقت و معتادان متجاهر به طوری عمل شود که دغدغه‌ها کاهش یابد و به زودی طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه‌دار را با موافقت رئیس قوه قضائیه و دادستانی کل آغاز خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در آینده نزدیک سارقانی که بیش از چهار مورد محکومیت کیفری دارند و جزو سارقان سابقه‌دار هستند، تحت کنترل الکترونیکی قرار می‌گیرند و اهتمام فراجا در این مأموریت جدی است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: این طرح در سه استان آغاز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

کد خبر 719236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.