دستگیری باند سارقان موتورسیکلت و مشاعات ساختمان در رشت

فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان حرفه‌ای و مال‌خران موتورسیکلت و مشاعات ساختمان در شهرستان رشت خبر داد و گفت: سارقان به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمود حافظی، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت از مشاعات ساختمان و موتورسیکلت آن‌ها، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات میدانی، مشخصات ظاهری دو سارق این پرونده‌ها به دست آمد.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ با شناسایی هویت این افراد و تحت نظر قرار دادن چند ساعته آن‌ها، سرنخ‌هایی از دو مال‌خر اعضای این باند را پیدا کردند، افزود: سارقان و مال‌خران این پرونده‌ها دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان دو دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه پمپ آب، یک دستگاه پروژکتور سرقتی و حدود ۲۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین، ۱۰ گرم شیره تریاک ،۳۰ عدد قرص غیرمجاز، شش جام پایپ و دو دستگاه ترازوی توزین کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به سوابق متعدد سارقان خاطرنشان کرد: متهمان به سرقت چهار دستگاه موتورسیکلت و پنج فقره مشاعات ساختمان اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: سارقان ۳۸ و ۳۹ ساله و مال‌خران ۴۵ و ۴۸ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 719209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.