تعمیر و بهسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی ۶۵ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در طرح شهید عرب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از تعمیر و بهسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی ۶۵ مدرسه این استان در طرح شهید عرب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزتخواه، امروز _پنجشنبه_ بیست‌ویکم دی_ در نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: قرارگاه عدالت تربیتی با هدف استفاده از توان و ظرفیت دستگاه‌های عضو در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش تشکیل شده‌است.

وی افزود: در طرح شهید عرب در فاز اول تعمیر و بهسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی ۶۵ مدرسه در استان انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود با توجه به گستردگی و پراکندگی مدارس آموزش و پرورش دستگاه‌های عضو از ظرفیت‌های موجود خویش برای رفع مشکلات گرمایشی مدارس استفاده کنند.

محمدرضا عامریان مسئول اجرا و پیگیری طرح شهید عرب در وزارت آموزش و پرورش در ادامه این نشست گفت: سازمان نوسازی و تجهیز مدارس پس از اعلام قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی می‌بایست لوازم و قطعات مورد نیاز برای تعمیرات را به مدارس هدف تحویل دهد.

وی افزود: مدارس نیز با کمک گروه‌های جهادی تخصصی و خیرین و اولیا مربیان نسبت به تعویض و نگهداری از تجهیزات اقدام کنند.

ابراهیم رستار دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، نیز در این جلسه گفت: در طرح شهید عرب با همکاری دستگاه‌های عضو مدارسی که نیاز به تعمیر و بهسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی دارند شناسایی و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام خواهد شد.

وی افزود: هدف طرح بهینه‌سازی و تعمیرات لوازم گرمایشی و سرمایشی معیوب در مدارس و بازگشت مجدد آنها به چرخه فعالیت و همچنین ترویج و تعمیق فرهنگ و روحیه تعامل، همکاری، مسئولیت اجتماعی و کار و تلاش و حرکت‌های جهادی در میان دانش‌آموزان و همکاران است.

در این جلسه که به منظور برنامه‌ریزی بهتر، دقیق‌تر و طراحی برنامه‌های عدالت محور برگزار شد در مرحله اول پنج منطقه کم برخوردار دیشموک، لوداب، پیچاپ باشت، عشایر، مارگون و مناطق حاشیه‌ای شهر یاسوج جهت اجرای این طرح معرفی شدند.

کد خبر 719170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.