احداث ایستگاه ثابت بازیافت در سپاهان شهر با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از احداث سومین ایستگاه ثابت بازیافت این منطقه در بلوار شاهد سپاهان‌شهر با هزینه‌ ۱۰ میلیارد ریالی خبر داد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سومین ایستگاه ثابت بازیافت منطقه ۵ در خیابان شاهد سپاهان شهر در حال احداث است، گفت: با توجه به میزان اقلام بازیافتی دریافت شده در این ایستگاه که در گذشته به‌صورت سیار فعالیت داشت، راه‌اندازی ایستگاه ثابت امری ضروری به نظر می‌رسید.

وی افزود: دومین ایستگاه ثابت بازیافت سپاهان‌شهر با مساحت حدود ۴۵ متر مربع و ارتفاع حدود ۴.۵ متر در حال حاضر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این ایستگاه با هزینه‌ای معادل ۱۰ میلیارد ریال در خیابان شاهد سپاهان‌شهر، ابتدای سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و شهروندان می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

کارگر گفت: در حال حاضر دو ایستگاه ثابت پسماند و شش کانکس در منطقه ۵ خدمات ارائه می‌دهند و شهروندان می‌توانند پسماندهای خشک و خطرناک خود را به این ایستگاه‌ها تحویل دهند.

وی بیان کرد: شهروندان باید پسماند مواد خطرناک از جمله شیشه شکسته و قطعات موبایل را به‌صورت جداگانه از پسماند تر و خشک جمع‌آوری کنند و به ناوگان پسماند خشک یا ایستگاه‌های ثابت بازیافت تحویل دهند.

کد خبر 719135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.