ماجرای فوت سارق سابقه‌‎‌دار در یکی از مراکز درمانی کرمانشاه تشریح شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به تشریح ماجرای فوت سارق سابقه دار در یکی از مراکز درمانی شهر کرمانشاه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا یاری اظهار داشت: پس از دستگیری سارقی به جرم سرقت از مدرسه‌ای حوالی میدان جمهوری کرمانشاه و کشف اموال مسروقه از وی، این فرد با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

وی افزود: پس از معرفی سارق سابقه دار به دستگاه قضائی، حسب دستور قضائی صادره جهت تکمیل تحقیقات وی به بند عمومی بازداشتگاه یکی از مراکز انتظامی کرمانشاه منتقل شد.

معاون اجتماعی پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: این فرد در حالی که در بازداشت به سر می‌برده ناگهان اظهار بدحالی کرده و متعاقب آن اقدامات اولیه پزشکی توسط اورژانس حاضر در محل به روی فرد انجام و سپس بلافاصله به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: فرد سارق علی رغم اینکه در سریع‌ترین زمان ممکن به مراکز درمانی منتقل شد، با وجود اقدامات پزشکی لازم و تلاش پزشکان پس از یک روز فوت کرد.

سرهنگ یاری در پایان گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و جسد فرد فوت شده برای تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

کد خبر 719087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.