تکمیل مبلمان شهری مجموعه تخت فولاد

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از اجرای فاز دوم و تکمیل مبلمان شهری مجموعه تخت فولاد خبر داد و اظهار کرد: مرحله نخست ساخت و اجرای مبلمان شهری تخت فولاد، ابتدای سال جاری با هماهنگی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان و منطقه شش شهرداری در پهنه تاریخی مجموعه تخت فولاد انجام شد.

ابراهیم عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای فاز دوم و تکمیل مبلمان شهری مجموعه تخت فولاد خبر داد و اظهار کرد: مرحله نخست ساخت و اجرای مبلمان شهری تخت فولاد، ابتدای سال جاری با هماهنگی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان و منطقه شش شهرداری در پهنه تاریخی مجموعه تخت فولاد انجام شد.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم و تکمیل مبلمان تخت فولاد افزود: در راستای میزبانی شایسته از گردشگران و زائران در تخت فولاد، طراحی مبلمان با بهره‌گیری از هویت هنری و تاریخی این مجموعه و در نظر گرفتن شاخص‌هایی همچون زیبایی، ایجاد نقوش و حجاری در سازه نیمکت، مقاوم بودن در محیط باز شهری و در نظر گرفتن آسایش و رفاه مخاطبان، طراحی و اجرا شده است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد خاطرنشان کرد: همچنین جانمایی مبلمان شامل نیمکت و مخزن زباله با اولویت تردد زائران و گردشگران در محورهای پیاده‌راهی تخت فولاد انجام شده است.

عمرانی گفت: ساماندهی مبلمان شهری تخت فولاد شامل نیمکت و مخزن زباله در ۵۰ نقطه مجموعه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان اجرا شد.

کد خبر 718931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.