رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس مرکزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام علیرضا ناجی به‌عنوان رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، طی حکمی از سوی رئیس مرکزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام علیرضا ناجی به‌عنوان رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان منصوب شد.

متن این حکم بدین شرح است:

«حجت‌الاسلام جناب آقای علیرضا ناجی

رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان

سلام علیکم؛

با استناد به بند (ر) ماده دوم اساسنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با عنایت به سوابق علمی و شایستگی‌های تجربی، جنابعالی به ریاست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان منصوب می‌شوید.

همانطوری‌که مستحضر هستید ایام الله دهه مبارک فجر یادکرد و گرامیداشت مبدأ درخشان تاریخی و سرفصلی مبارک بر پیشینه باشکوه ایرانیان در بهمن سال ۱۳۵۷ است، سالی که اتحاد اسلامی و انسجام ملت بزرگ ایران در حول رهبری الهی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (قدس سره الشریف) به دگرگونی و تحولی بنیادین انجامید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ایران ارزانی داشت و جهان معاصر را به سوی معنویت و عزت برخاسته از دین هدایت کرد. بدون تردید تکریم و تعظیم برای آن روزهای باشکوه و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، چراغ راه آیندگانی است که تمدن نوین اسلامی در پرتو تلاش و مجاهدت آنان به ثمر خواهد نشست. انتظار است با هماهنگی مقامات عالی و ارشد استان و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف، حضور درخشان و با طراوت مردم شریف ایران در جشن‌های دهه مبارک فجر خاصه یوم الله بیست و دوم بهمن پیش روی جهانیان قرار گیرد.

از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را مسئلت می‌نمایم.

حشمت الله قنبری همدانی

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی»

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان منصوب شد

کد خبر 718763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.