مشارکت در انتخابات ما را به فتح قله‌ها نزدیک می‌کند

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مشارکت حداکثری در دو انتخابات پیش‌رو به تحقق تعبیر زیبای رهبری مبنی بر نزدیک شدن به نوک قله‌ها کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق امروز _سه‌شنبه نوزدهم دی_ در نشست معتمدان و ریش‌سفیدان شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید سلیمانی و هم‌رزمان او، همچنین تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از زائران این شهید در کرمان اظهار کرد: از همه حاضران در جلسه که متعلق به شما حماسه‌سازان، راهبران و رهبران حماسه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستید و کسانی که در ادوار مختلف تاریخ حماسه‌ساز بودید و دعوت فرمانداری بویراحمد را لبیک گفتید خاضعانه سپاسگزاریم و از اینکه سرافراز و استوار در میدان هستید خدا را شاکر هستیم.

وی با بیان اینکه همه نهادها، سازمان‌ها و حکمرانی برای حضور و ظهوری متکی بر حکمرانی دینی است، افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانی فرمودند؛ «به قله نزدیک شده‌ایم» و تحقق این پیروزی نیازمند حضور است و در سالی قرار داریم که دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را پیش‌رو داریم و موضوع رسیدن به قله با مشارکت حداکثری معنا پیدا می‌کند و حضور و بروزها برای رسیدن به قله‌ها و در رأس آن ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه معاون سیاسی فردی مردمی و در جمع مردم و فردی اثرگذار است، گفت: از حضور وی و همه متنفذان، اثرگذاران، معتمدان، ریش‌سفیدان، معلمان و همه کسانی که حضور یافتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام اکبر آبنوس، از معتمدان شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه با اشاره به فرامین رهبر انقلاب در خصوص انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب در اصلی به مشارکت قوی که دارای بار معنایی است، اشاره کردند یعنی با تمام قوا باید مشارکت وجود داشته باشد، رقابت واقعی و قوی باید وجود داشته باشد، سلامت به معنای حقیقی در انتخابات یعنی متنفذان، شورا، دهیار، بخشدار و فرماندار باید اقدام داشته باشند و هر فرد باید در جایگاه خودش برای تحقق مشارکت تلاش کند.

وی با بیان اینکه امنیت انتخابات از دیگر تأکیدات رهبری معظم است که همه ما مسئول تحقق آن هستیم، افزود: در جهان فعالانی به نام ریش‌سفیدان داریم که به دنبال ایجاد صلاح هستند، بنابراین افراد متنفذ و ریش‌سفید با استفاده از تجربه‌ای که فوق علم است، باید در راستای تقویت صلح و آرامش گام بردارند.

حجت‌الاسلام آبنوس تصریح کرد: مرحوم حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی تاکید داشت «رأی مردم حق‌الناس است و نباید تصور کرد می‌توان رأی مردم را پایمال کرد و این حق‌الناس را جبران کرد»، در این راستا باید تقوا داشت و فکر نکنیم که دوربینی نیست و کسی متوجه تخلف احتمالی ما نمی‌شود، بلکه خدا ناظر است و می‌بیند.

کد خبر 718684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.