آزمون استخدامی مربی پرورشی اسفند برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدام مربی پرورشی آموزش و پرورش اسفند امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، اصغر باقرزاده صبح امروز –سه‌شنبه نوزدهم دی- در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان، به اهمیت و نقش مؤثر دانشگاه فرهنگیان اشاره و اظهار داشت: برای ساختن یک جامعه باید خانواده و مدرسه را ساخت و برای ساختن مدرسه باید معلم ساخت و محل ساختن و تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان است، از این رو این دانشگاه اهمیت بسیاری برای آینده جامعه دارد.

وی با بیان اینکه دانشجومعلمان در آینده مسئولیت ایجاد محیط تربیتی در مدارس را بر عهده دارند، افزود: رویکرد اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان می‌باشد، تا می‌توانید در اجرای فعالیت‌ها به دانش‌آموزان نقش بسپارید. سپردن کار به دانش‌آموزان همواره در دستور کار قرار گیرد.

معاون وزارت آموزش و پرورش به تشریح برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع از جمله پویش مهر ریاست جمهوری، اردوی راهیان پیشرفت، اعتکاف، برنامه‌های دهه فجر و هفته تربیت اسلامی و طرح یک روز برای فردا پرداخت و ادامه داد: پویش مهر با تغییر روند، نسبت به سال‌های گذشته ایجاد شد.

باقرزاده تصریح کرد: کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های بسیاری در همه بخش‌ها و مناطق کشور داشته است دانش‌آموزان در بازدیدها پیشرفت‌ها را با قلم و بیان خود به تصویر کشیده و گزارش‌های آن را به مدرسه و معلمان ارائه می‌کنند و در مرحله بعد این گزارش‌ها برای دیگر دانش‌آموزان و والدین و همچنین برای دیگر مدارس به نمایش می‌گذارند و سپس در شهرها و استان‌های دیگر و به شکل یک جشنواره در سراسر کشور برگزار شود.

وی اضافه داد: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد آزمون استخدام مربی پرورشی آموزش و پرورش اسفند ۱۴۰۲ برگزار و نتایج نهایی در بازه زمانی خرداد اعلام شود تا دوره‌های توانمندسازی برگزار شود و افراد آموزش دیده و توانمند در ماه مهر وارد مدارس شوند.

کد خبر 718621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.